וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ידין ועבאס תורגלו בהרכב

24.11.2011 / 17:52

המאמן דרור קשטן בוחן מספר אופציות לאיוש מרכז הקישור לקראת הדרבי ביום א'. רועי גורדנה: "החלום הגדול הוא לנצח"

AP

הפועל תל אביב המשיכה גם הערב (חמישי) בהכנות לדרבי נגד מכבי תל אביב שייערך ביום ראשון. האדומים מגיעים אחרי תוצאת תיקו מאכזבת מאוד נגד עירוני רמת השרון, אבל מקווים לצאת מהמשחק נגד הצהובים עם שלוש נקודות שיבטיחו להם לפחות עוד שבוע במקום הראשון ויתרה מכך - יגדיל את הפער מהיריבה העירונית לשבע נקודות.

באימון היום תירגל דרור קשטן את מחמוד עבאס ואביחי ידין במרכז הקישור על חשבונם של רועי גורדנה ושי אבוטבול. יחד עם זאת, נראה שהמאמן עדיין בוחן מספר אופציות לאיוש שתי העמדות במרכז המגרש וגם אבוטבול וגם גורדנה נמצאים בתמונת ההרכב.

אפרופו גורדנה, הקשר הצעיר כבר פגש את מכבי במספר הזדמנויות בגביע הטוטו ואף הצטיין, אבל הדרבי ביום ראשון יהיה הראשון שלו במסגרת הליגה. "אני מאוד מתרגש, גם בגלל הקהל וגם בגלל המצב בטבלה", אמר גורדנה, "ברור שהמטרה היה להיות שבע נקודות מעל מכבי אחרי המשחק, אבל יש לנו עוד הרבה מטרות. אני לא יודע עם הבלגן בקבוצות ישפיע. לדרבי חוקים משלו וזה לא יגרום לקבוצה להיראות יותר טוב או פחות טוב. כשמגיעים למגרש שוכחים הכל. לדעתי הכל בסדר, גם פה וגם שם".

גורדנה הוסיף: "כבשתי בדרבי בנוער, אבל זה אפילו לא קמצוץ מההרגשה שתהיה לי אם אבקיע בדרבי בבוגרים. יהיו לי הרבה חלומות בלילה שלפני המשחק, אבל החלום הכי גדול יהיה לנצח ולשמור על המקום הראשון".

כ-1,800 הכרטיסים שהוצעו למכירה לאוהדי הפועל, נחטפו בתוך כ-20 דקות וגורדנה מקווה שהאוהדים האדומים שיישבו בשערים 4-5, ידחפו את הקבוצה: "חשוב מאוד שהקהל יתמוך בנו בדרבי. אני מקווה שכל העניין עם ההנהלה יסתיים בקרוב כי הקהל הזה חשוב לקבוצה".

עומר דמארי רוצה לכבוש לפחות 20 שערים העונה
בהפועל יודעים: "אם ננצח, הבלגן במכבי יגדל"
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully