וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם ננצח, נגביר את הבלאגן במכבי"

23.11.2011 / 21:03

האדומים חזרו להתאמן לקראת הדרבי ושחקן בקבוצה מסביר את חשיבות המשחק. קנדה תורגל במקום חוטבא הפצוע

הפועל תל אביב שבה היום (רביעי) להתאמן לקראת הדרבי הגדול מול מכבי תל אביב ביום ראשון. למרות שמדובר בסיבוב הראשון של הליגה, האדומים מייחסים חשיבות עצומה למשחק שיכול להרחיק את הצהובים מהמרוץ לאליפות. "כמו כל שנה בשנים האחרונות, מכבי מגיעה עם המון לחץ ואנחנו מקווים לנצל את זה", אמר אחד השחקנים לקראת המשחק. "אם ננצח, זה יגביר עוד יותר את הבלאגן במכבי ואנחנו נתבסס חזק במקום הראשון".

היום למעשה החל המאמן דרור קשטן בניסיונות ההרכב למשחק. קשטן תרגל הרכב זהה לזה שפתח מול רמת השרון (0:0) פרט לעמרי קנדה, שהחליף את נעאל חוטבא הפצוע. במהלך האימון המאמן החליף בין רועי גורדנה ונוסא איגייבור וניסה את הישראלי הצעיר כקשר מתחת לחלוץ, אך כרגע נראה כי המאמן עדיין לא סגור לקראת ההרכב. מי שנמצא מחוץ לתמונת ה-11 הוא אביחי ידין, ששוב לא תורגל במהלך האימון.

בינתיים, מי שהחל להיבחן בקבוצה הוא הקשר/חלוץ גיל בלומנשטיין, שהשתייך בעונה שעברה לאינברנס הסקוטית, אך סבל מפציעות וזכה להזדמנויות מעטות בלבד. בלומנשטיין גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ושיחק גם במחלקות הנוער של עירוני ראשון לציון, מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה, וכן עבר במחלקות הנוער של ויאריאל וגנט. לפני המעבר לאינברנס שיחק בהפועל באר שבע, אך לא כבש במדיה שערים. בלומנשטיין הוא שחקן חופשי ורשאי להצטרף למועדון בכל עת.

נוסא איגייבור מתוסכל מההחלטה לא לשחררו לנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully