וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיל בלומנשטיין החל להיבחן

הישראלי ששיחק אשתקד באינברנס ינסה להרשים את קשטן. כרטיסים לדרבי מוצעים ביד2. איגייבור: "הלב שלי בטורניר"

ביום שאחרי סירובה של הפועל תל אביב לשחרר את נוסא איגייבור למשחקי אליפות אפריקה עד גיל 23, הקשר הניגרי נשמע מתוסכל. האדומים הודיעו לשחקן שהוא אינו משוחרר, ונדרש להישאר לשני המשחקים החשובים נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה, כשהסיבה הרשמית לכך היא שהמשחקים אינם נכללים בלוח השנה של פיפ"א, ומועדונים אחרים איתם ערכה הקבוצה השוואה אינם משחררים שחקנים לטורניר.

"קצת מקשים עליי במועדון", הסביר איגייבור בראיון בניגריה. "הם אמרו לי שיש לנו משחקים חשובים לשחק, אבל ביקשתי מהם שיאפשרו לי להגיע אפילו רק למשחק אחד או שניים. הלב שלי נמצא בטורניר ואני מאוד רוצה להיות שם, כך שאני עדיין מקווה לצאת בצורה הטובה ביותר מהסיטואציה הזו".

דובר הנבחרת הצעירה של ניגריה התייחס גם הוא למצב הבעייתי, ואמר: "אנחנו עדיין מקיימים שיחות עם המועדון על שחרורו של איגייבור. המועדון רוצה שהוא ישחק עבורו השבוע ואמרנו להם שאנחנו צריכים אותו למשחק הראשון שלנו. המצב עדיין נמשך ואנחנו נקבל תמונה מדויקת יותר לגבי הדברים בקרוב".

בינתיים, מי שהחל להיבחן בקבוצה הוא הקשר/חלוץ גיל בלומנשטיין, שהשתייך בעונה שעברה לאינברנס הסקוטית, אך סבל מפציעות וזכה להזדמנויות מעטות בלבד. בלומנשטיין גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ושיחק גם במחלקות הנוער של עירוני ראשון לציון, מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה, וכן עבר במחלקות הנוער של ויאריאל וגנט. לפני המעבר לאינברנס שיחק בהפועל באר שבע, אך לא כבש במדיה שערים. בלומנשטיין הוא שחקן חופשי ורשאי להצטרף למועדון בכל עת.

ובתוך כך עדיין אוהדי הפועל תל אביב עסוקים בניסיון למצוא כרטיסים לדרבי. כ-2,000 כרטיסים נחטפו אתמול (שלישי) תוך כחצי שעה, מה שמשאיר את האדומים לחפש דרכים חלופיות. בין השאר, מוצעים כרטיסים למכירה באתר יד 2 לאוהדי הפועל תל אביב ביציעים 4-5 במחירים שנעים בין 300 שקל ל-400. אוהדי מכבי יכולים לזכות במחירים נמוכים יותר ונעים בין 200 ל-250 שקלים.

(עדכון ראשון: 9:14)

הפועל תל אביב החליטה לא לשחרר את נוסא איגייבור

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully