וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החליטה לא לשחרר את נוסא איגייבור

22.11.2011 / 17:23

טביב העביר לקשר את ההודעה כי הוא לא יוכל לצאת למשחקי אליפות אפריקה. כל 2,000 הכרטיסים לדרבי נמכרו בחצי שעה

בהפועל תל אביב החליטו היום (שלישי) לא לשחרר את נוסא איגייבור למשחקי אליפות אירופה עד גיל 23. הבעלים של הקבוצה אלי טביב קיבל את ההחלטה שהועברה לידיעתו של הקשר. כזכור, ביום שני האחרון נפגש טביב עם איגייבור שביקש להשתחרר למשחקי נבחרת ניגריה, והבעלים הבטיח לשחקן לשקול את בקשתו "ולישון עליה במשך הלילה".

במועדון מסרו ש"אלי טביב הודיע הערב לנוסא כי נוכחותו במשחקים הקרובים קריטית למשימות על הפרק. כמו כן, בדיקה שערך המועדון עם מועדונים אחרים באירופה העלתה כי גם הם החליטו שלא לשחרר את שחקניהם. נדגיש כי על פי נהלי פיפ"א, המשחק לא מחייב את שחרורו".

כזכור, בשבועיים האחרונים התלבטו בהפועל תל אביב האם לשחרר את הקשר הניגרי, שכן במהלך האליפות יש לקבוצה משחקים קשים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה. גם המאמן דרור קשטן היה שותף להחלטה וביחד עם ההנהלה התגבשה כאמור ההחלטה שלא לשחרר את איגייבור לאליפות, על אף רצונו. בהפועל תל אביב טענו היום כי ההחלטה נעשתה בהתאם להחלטת מועדונים אחרים בנוגע להשתתפות שחקנים באליפות, שכן הם אינם מחויבים לשחרר את השחקנים.

בשבוע שעבר התייחס איגייבור לרצונו לצאת לאליפות ואמר: "המדינה שלי איבדה את הכל, וכל מה שנשאר לנו זו האולימפיאדה. לא הצלחנו בשום קמפיין אחר. המצב קשה לי. אני ממש רוצה לשחק בדרבי, נשב עם המאמן ונדבר ואני חושב שאם תהיה אפשרות לשחק בדרבי ובאולימפיאדה, זה יהיה טוב".

בתוך כך, היום נמכרו כל הכרטיסים שהוצאו למכירה לאוהדי הפועל לדרבי התל אביבי תוך כחצי שעה. יותר מ-2,000 אדומים יהיו ביום ראשון בבלומפילד, שיהיה מלא עד הכסא האחרון כמו תמיד.

טביב הבטיח לאיגייבור תשובה ביום שלישי

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully