וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט לא רוצה לאמן את נבחרת אנגליה

הישראלי התראיין לעיתון יהודי בלונדון, סיפר ש"רק לרדנאפ מגיע" והבטיח: "לא אנקוב בשמות, אבל בקרוב אחזור לאמן"

אברהם גרנט התראיין בימים האחרונים לעיתון היהודי-לונדוני "טוטאלי ג'ואיש" וסיפר על רצונו העז לחזור לאמן באנגליה. "אני מתגעגע למשחק ואין לי ספק שבקרוב אחזור לאמן", אמר גרנט בראיון שפורסם היום (חמישי), "אני רוצה לחזור להיות מאמן כדורגל, אני רוצה לחזור לאנגליה ולמרות שאני לא רוצה לנקוב בשמות ספציפיים של מועדונים, אני יכול להגיד - אני אחזור".

גרנט הוזכר בחודשים האחרונים כמועמד לתפקידים מקצועיים במספר מקומות שונים ביניהם נבחרת פולין, אנז'י מחצ'קאלה, בלקבורן, קלאב ברוז' ולסטר, ולאחרונה גם פורסם שהוא הציע את עצמו למשרת האימון בנבחרת צפון אירלנד.

למרות שבדיווח ב-BBC הופיע אישור של המאמן לידיעה, השבוע הוא הכחיש: "לא שמעתי שום דבר על הג'וב בצפון אירלנד. לא אני ולא מי שהוגדר כ'נציגים שלי', פנינו לאנשי ההתאחדות הצפון אירית. זה ג'וב מעניין. האם הייתי רוצה אותו? הייתי רוצה הרבה ג'ובים, אבל הדיווח הזה היה חדש עבורי ואין מה להגיד בעניין".

גרנט גם סיפר לעיתון לאיזו עבודה הוא בטוח יסרב, גם אם יקבל הצעה: "מבחינתי יש רק אדם אחד שראוי לתפקיד מאמן נבחרת אנגליה אחרי פאביו קאפלו וזה הארי רדנאפ. זה ג'וב שלא הייתי לוקח, אבל אני אחזור בקרוב".

אברהם גרנט יודע מה רומן אברמוביץ' רוצה בצ'לסי
את החיקוי של גרנט כבר ראיתם?
כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully