וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברהם גרנט הציע עצמו לנבחרת צפון אירלנד

BBC: המאמן הישראלי מעוניין במשרה הפנויה אצל יריבת ישראל במוקדמות המונדיאל. פיני זהבי כבר שוחח עם ראשי ההתאחדות

האם אברהם גרנט יפגוש את נבחרת ישראל כיריב במסגרת קמפיין מוקדמות המונדיאל? על פי דיווח ב-BBC, המאמן הישראלי מעוניין לקבל את משרת האימון של נבחרת צפון אירלנד, יריבת ישראל בבית ו' של קמפיין מוקדמות המונדיאל. על פי הדיווח, גרנט הציע עצמו לתפקיד הפנוי וכך עשה גם דייב ג'ונס, מנג'ר קרדיף לשעבר.

גרנט דיבר אישר ל-BBC צפון אירלנד כי יהיה מעוניין להתמנות לתפקיד הלא מאויש. כמו כן, דווח בצפון אירלנד כי סוכנו של גרנט פיני זהבי נמצא בקשר עם ההתאחדות הצפון אירית.

צפון אירלנד סיימה במקום החמישי בבית ג' של מוקדמות יורו 2012 לאחר שצברה תשע נקודות בלבד בבית שכלל את איטליה, אסטוניה, סרביה, סלובניה ואיי פארו. עם סיום הקמפיין המאכזב התפטר מאמן הנבחרת נייג'ל וורתינגטון שהחזיק בתפקיד ארבע שנים. שחקני העבר הצפון איריים איאן דאווי, ג'ים מג'ילטון ומייקל אוניל הוזכרו כמועמדים מובילים. גם שמם של מרטין אוניל וקווין קיגאן הוזכר בקשר למשרה.

אם גרנט אכן יזכה לקבל ג'וב כלשהו בנבחרת הצפון אירית, זו תהיה התחנה הרביעית שלו באי הבריטי. לפני כן הוא עבד בפורטסמות' כמנהל טכני וכמאמן בשתי קדנציות שונות, שימש כמנהל מקצועי וכמאמן צ'לסי ובשנה שעברה אימן את ווסטהאם, ממנה הוא פוטר אחרי שירד איתה ליגה. גרנט הוזכר בחודשים האחרונים כמועמד לתפקיד מקצועיים באנז'י מחצ'קאלה הרוסית, בלקבורן האנגלית, קלאב ברוז' הבלגית וכמו כן הציע את עצמו לתפקיד של יעוץ לנבחרת פולין לקראת יורו 2012.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully