וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון אירלנד: נייג'ל וורת'ינגטון הודיע על סיום תפקידו

הנבחרת שתפגוש את ישראל במוקדמות המונדיאל תיפרד ממאמנה לאחר המשחק מול איטליה: "זו הייתה תקופה פנטסטית"

נבחרת ישראל תסיים בקרוב עוד קמפיין כושל במסגרת מוקדמות היורו אליו לא הצליחה להעפיל, ותפנה את מבטה אל עבר העתיד, אל מוקדמות מונדיאל 2014. מה שבטוח הוא, שכשתפגוש הנבחרת הישראלית את יריבתה מצפון אירלנד, היא לא תראה מאחורי הקווים את נייג'ל וורת'ינגטון. מאמן הנבחרת הנוכחי הודיע כי יפרוש מתפקידו לאחר משחקה הקרוב של צפון אירלנד מול נבחרת איטליה במסגרת מוקדמות היורו, קמפיין שהיה מאכזב מאוד עבור וורת'ינגטון ושחקניו, וזה בלשון המעטה.

צפון אירלנד רשמה רק שני ניצחונות בתשעת משחקיה בקמפיין, כשהקש ששבר את גבם של האוהדים הגיע לפני שלושה ימים, כשהנבחרת רשמה הפסד ביתי מביך במיוחד, 2:1 לאסטוניה הקטנה. בעקבות המבוכה הזו, החליט וורת'ינגטון שלא להשהות את החלטתו והודיע כי יעזוב בתום הקמפיין. המאמן שהדריך בעבר את נוריץ' סיטי מסיים קדנציה של ארבע שנים וחצי בתפקיד, ונשמע מאוד נחוש בדעתו לאפשר למאמן אחר לעשות את העבודה.

"היו לי ארבע שנים וחצי פנטסטיות של עבודה עם ההתאחדות האירית והרבה עבודה נעשתה על ידי הרבה אנשים בזמן הזה כדי לסייע לשפר את הכדורגל האירי", סיכם וורת'ינגטון. "אני מרגיש שזה פשוט נכון לתת להתאחדות ולשחקנים הזדמנות וזמן להתקדם, וזו הסיבה שהחלטתי שביום שלישי בלילה יהיה היום האחרון שלי בתפקיד".

המאמן הוסיף עוד: "היה לי כבוד לעבוד כאן ואני מאחל להתאחדות האירית את המיטב לעתיד, כמו גם לאוהדים הפנטסטים. אני מבין את התסכול שלהם במהלך שלושת המשחקים האחרונים, אבל כשאתה רואה את התקרית במשחק נגד סרביה ובמשחק החוץ נגד אסטוניה, ואז משחק הבית נגד אסטוניה, זו השורה התחתונה בכדורגל".

במשחקה האחרון בקמפיין, צפון אירלנד פוגשת את איטליה

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully