וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "אברמוביץ' חולם על כדורגל כמו בברצלונה"

הישראלי התראיין ל-BBC, החמיא לבעלים ("הוא נותן לך הכל") ושוב עקץ את וילאש בואש: "צ'לסי חייבת לשחק טוב יותר"

בתחילת החודש ביקר אברהם גרנט את אנדרה וילאש בואש, ואמר בין היתר כי "אין שום ספק שהוא יודע כדורגל, אבל כדי להיות מנג'ר כיום זה לא מספיק. אתה חייב להתמודד עם לחץ ושחקנים גדולים". היום (שלישי) התראיין המאמן הישראלי לרשת BBC, ושוב דיבר על קבוצתו לשעבר ובעיקר, על הבעלים רומן אברמוביץ'.

"הוא בעלים טוב. הוא נותן לך כל דבר שאתה צריך כדי להצליח ומביא לך כמעט כל שחקן שאתה צריך". גרנט נשאל על מידת המוערבות של אברמוביץ' בקבוצה, על רקע השמועות כי המיליארדר הרוסי קובע את ההרכבים והשיטה: "הוא לא ממש מעורב בעניינים היום-יומיים. לפעמים הוא אוהב לבוא לאימונים. אומרים שהוא בוחר את ההרכב, אבל אני יכול להגיד ב-100 אחוז שבתקופתי הוא לא מעורב, הוא לא קובע את ההרכב".

"הוא חולם על כדורגל כמו ברצלונה", המשיך גרנט. "לפני שהוא הגיע למועדון צ'לסי שיחקה טוב, אבל 40-60 אחוז מהמשחק שלה היה מבוסס על כדורים ארוכים והוא רצה לשנות את זה, ואני חושב שעשינו את זה".

על העונה המאכזבת שעוברת עד כה על הבלוז הוסיף מאמן ווסטהאם לשעבר: "בצ'לסי יש יותר לחץ מכל מועדון אחר. הם קנו כמה שחקנים בשנה האחרונה, יש להם סגל טוב עם שחקנים טובים. הם יכולים לשחק כדורגל יותר טוב וחייבים לשחק יותר טוב. הציפיות, בעיקר בעונה האחרונה, מאוד גבוהות, והלחץ מגיע גם מבפנים ומקהל. מהקהל זה לחץ נורמאלי, אבל אני חושב שאין איזון בין הלחץ מבפנים ומחוץ למועדון, ואפשר לראות מה קורה בעונה האחרונה: צ'לסי מפסידה הרבה משחקים, שזה קורה להרבה קבוצות, ויש לחץ גדול מבפנים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully