וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש: "עכשיו אני בטוח שעכו תהיה בפלייאוף העליון"

20.11.2011 / 8:45

שוער הפועל עכו מרוצה מהמומנטום אחרי הניצחון על מכבי ת"א. עבד מורג'אן מרגיש: "אנחנו מסוגלים לנצח גם את מכבי חיפה"

דקות ארוכות חגגו שחקני הפועל עכו בחדר ההלבשה אחרי הניצחון 0:3 על מכבי תל אביב. אחרי שהודו לקהל שהגיע לאיצטדיון החדש וזכו למחמאות מיושב ראש הקבוצה ציון וייצמן והמאמן אלי כהן, עברו בקבוצה לחשוב על המשחק הקשה שמצפה להם בשבוע הבא נגד מכבי חיפה. ניסו קפילוטו (12), ניקולאס פלצ'וק (56) וסטפן שצ'פוביץ' (82) העניקו את המקום השלישי לעכו, שהוכיחה פעם נוספת העונה שהיא ראויה לצמרת.

השוער הוותיק דודו גורש מסביר את הניצחון: "יש לנו קבוצה שלא מפחדת מאף יריבה, אנחנו תוקפים בכל משחק עם כל מה שיש לנו. בחלק ההתקפי יש לנו כוח משמעותי יחד עם שחקנים טובים שיודעים לעשות את העבודה, אנחנו משחקים כדורגל שמח, אלי (כהן) נותן לנו את החופש ומאפשר לשחקנים להתבטא בחלק ההתקפי. ברור שחשבתי שיהיה משחק קשה יותר, עשינו את המשחק קל ועשינו אותו ככזה. נגמר 0:3 ויכול היה להיגמר יותר, אבל הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות".

על משמעות הניצחון מבחינתו, הוסיף השוער: "זה כיף לשחק נגד הגדולות ולנצח אותן. היום זה כיף להיות חלק מהפועל עכו, האווירה במועדון והאיצטדיון החדש מוכיחים את עצמם, הקהל שלנו מגיע ומעודד, וזה כיף להיות פה". על העובדה שגבע ברקאי שימש כבלם במקומם של אדי גוטליב (עריקות), משה מישאלוב ודימקאו פידליס (הפצועים), אמר גורש: "לא דאגתי מזה שגבע ייכנס. אני מכיר אותו ואני יודע מה הוא שווה. הוא היה מדהים היום, רק דאגתי שלא יהיה לו אוויר ל-90 דקות, אבל מבחינת היכולת יש לו את הכל". על המשך המטרות של עכו, אמר: "בשנה שעברה סיימנו במקום השביעי, ומתחילת השנה הצבנו לעצמנו מטרה להיות בפלייאוף העליון. נכון לעכשיו, מבחינת איך שהקבוצה נראית אנחנו רוצים לשמור על המקום שאנחנו נמצאים בו. עכשיו אני בטוח שנהיה בפלייאוף העליון".

ציון וייצמן: "אסור לנו לשכוח מאיפה הגענו"

גם עבד מורג'אן, הקשר הפורץ של עכו שהגיע העונה מהכח עמידר רמת גן, מאושר מההישג: "זו הרגשה מצוינת לנצח את מכבי תל אביב. נתנו משחק טוב, ובשבוע הבא יש לנו משחק יותר קשה מזה נגד מכבי חיפה. לא האמנו שננצח בתוצאה הזו, אבל הגענו למשחק במטרה לנצח. באופן אישי אני מרגיש שעכו זה כמו הבית השני שלי, כולם מתייחסים אליי מצוין, יש חדר הלבשה טוב ובריא, אין אצלנו לכלוכים והכל נשאר במועדון. אני מקווה להמשיך לשחק, להציג יכולת טובה". מורג'אן סבור שאת המשוכה הבאה בהחלט קבוצתו יכולה לעבור: "אנחנו מסוגלים לנצח גם את מכבי חיפה. הפועל עכו של השנה מסוגלת לנצח כל השנה, ואנחנו נעשה את ההכנה הראויה".

מי שכדרך הטבע הרבה יותר מאופק הוא יושב ראש המועדון ציון וייצמן, שאמר: "הייתה הצגה טובה, כולם עבדו בשביל כולם. יש חבר'ה טובים ומגובשים שעוזרים אחד לשני, ויש גם יכולת. כולם עשו רעש בגלל חיסרון הבלמים, אבל צריך לזכור שקפילוטו משחק מתחילת העונה. אלי כהן עשה עבודה טובה בהכנה שלו, המערכים היו חדים, ואלה הרגעים שאתה הכי הרבה מחכה להם. כולם מאושרים, המאמן, האוהדים, והעיר. בשבילם זו ההצגה הכי גדולה שיכולה להיות. בסיום המשחק אמרתי לשחקנים שהם ייצגו יפה מאוד את העיר".

על המשך המטרות, מוסיף וייצמן: "שמנו לעצמנו מטרה להיות במקומות 1-8 בסיום העונה, ולהשתדרג ביחס לשנה שעברה. אסור לנו לשכוח מאיפה הגענו, ועכשיו אנחנו קרובים רק לחצי הדרך. זה יפה וטוב שאנחנו צוברים נקודות, אבל אנחנו לוקחים בחשבון שאולי תהיה תקופה פחות טובה. בכל משחק צריך לעבוד קשה, ומי שרוצה להתקדם צריך לבוא תמיד מוכן". על היכולת של מכבי תל אביב, אמר: "אני חושב שבמקרים כאלה זה לא רק שהיריב נקלע ליום שחור, אלא שהקבוצה גורמת לו להיראות ככה. וזה מה שקרה. קראנו אותם נכון, אלי כהן הכין את הקבוצה בצורה טובה וניטרלנו את המערכים שלהם".

עוד בנושא:

הפועל עכו פירקה 0:3 את מכבי תל אביב

אלי כהן: "זה היה ניצחון חלק ומוצדק"

מוטי איוניר: "זה היה ביזיון אחד גדול"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully