וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו הביסה 0:3 את מכבי תל אביב

מכבי ממשיכה להתפרק. קפילוטו (12), פלצ'וק (56) ושצ'פוביץ' (83) קרעו את הצהובים. פונצ'ץ הורחק, דיין החמיץ פנדל

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

הפועל עכו לא עוצרת. הערב (שבת), הקבוצה מהצפון לא התקשתה גם מול מכבי תל אביב וגברה עליה 0:3 משערים של ניסו קפילוטו, המושאל מהצהובים, כבר בדקה ה-12, הארגנטינאי ניקולס פלצ'וק בדקה ה-56 והסרבי סטפן שצ'פוביץ' בדקה ה-83. בין השערים, בלם האורחת רוברט פונצ'ץ ביצע עבירה ברחבה (41), שעלתה לו בכרטיס אדום, אלא שברק לוי הדף את הפנדל של גיא דיין. בעקבות הניצחון, עכו עוקפת את מכבי תל אביב בטבלה ומעפילה עד למקום השלישי.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל עכו (במרכז) חוגג שער, לצידו סינטאיהו סלליך. אדריאן הרבשטיין
הצגה של עכו. פלצ'וק חוגג עם החברים/אדריאן הרבשטיין

לדף המשחק

מה יהיה עם מכבי תל אביב? הקבוצה של מוטי איוניר ממשיכה להראות רע ולא מזכירה בשום דבר את פתיחת העונה הנהדרת שלה. שבוע לפני הדרבי התל אביבי הגדול, הצהובים בצרות וההפסד 3:0 היום בעכו, בוודאי לא יוסיף למצב הרוח בקרית שלום. מנגד, בעכו מתחילים לחלום על עונה מיוחדת. הקבוצה מעיר הנמל לא הפסידה כבר חודשיים במסגרת הליגה ואחרי המחזור ה-12 היא מסתכלת על מכבי תל אביב מלמעלה.

גם במשחק לא גדול של עכו היא הצליחה לגבור בקלות על הצהובים, שכמעט לא הגיעו למצבים מול ההגנה הקשוחה בראשותם של גבע ברקאי וניסו קפילוטו. האחרון, שייך למכבי תל אביב והושאל לעכו בתחילת העונה. זה לא הפריע לו להשתלט על כדור חופשי שטייל ברחבה ולכבוש בדקה ה-12 את שער היתרון. ארבע דקות למחצית, הבלם הקרואטי של האורחת רוברט פונצ'ץ ספג כרטיס אדום לאחר שתפס ברחבה את ברקאי. זה היה האדום השני ברציפות של פונצ'ץ, אלא שברק לוי השאיר את מכבי במשחק לאחר שהציל את הפנדל מרגלי גיא דיין. בדקה ה-56, גם לוי, נקודת האור הבודדת אצל הצהובים, כבר לא יכול היה להושיע, כשטעות של סאבו פאביצ'ביץ' השאירה את ניקולס פלצ'וק לבד ברחבה והוא גילגל פנימה כדי להבטיח את הניצחון. מכבי התפרקה ובדקה ה-83 הסרבי סטפן שצ'פוביץ' השלים את התבוסה עם שער נאה. שצ'פוביץ' יכול היה לכבוש עוד שניים עד לסיום, אבל ברק לוי המשיך להציל ומנע השפלה גדולה עוד יותר.

כאמור, עכו עוקפת את מכבי ועולה למקום השלישי, שתי נקודות בלבד מהמוליכה הפועל תל אביב. כעת, מצפה לה משחק גדול מול האלופה מכבי חיפה.

מהלך המשחק

דקה 8: כדור חופשי של עכו טייל ברחבה והגיע לדוידוב, שניסה בעיטה מהאוויר, גבוה מעל לשער.

דקה 12: גול! כדור חופשי של גיא דיין עלה לרחבה, ניבאלדו ועומר ורד לא הסתדרו ודווקא ניסו קפילוטו, שמושאל מהצהובים הגיע ראשון לכדור וכבש מקרוב. 0:1 לעכו.

דקה 14: המטווח נמשך. הפעם מורג'אן נותר חופשי מחוץ לרחבה וירה לידיים של ברק לוי. מה קורה להגנה של מכבי תל אביב?

דקה 41: כרטיס אדום! שתי דקות לאחר שקיבל את הצהוב הראשון, פונצ'ץ תפס את ברקאי ברחבה וראה את הצהוב השני. את הפנדל של עכו לקח גיא דיין, שבעט חלש וברק לוי הציל לקרן. בדרכו לחדר ההלבשה, הקרואטי התעמת עם אוהדי עכו.

דקה 45+3: דאבור קיבל כדור נפלא מלוגסי ונותר לבד מול גורש. עד שהוא התארגן, דנין גלש והרחיק לקרן. את הקרן העלה מדוניאנין לניבאלדו, שניסה מספרת ופגש את המשקוף.

דקה 50: ניבאלדו איבד את הכדור לשבתאי, שהעביר במהרה לפלצ'וק. החלוץ הגיע מול לוי, שירד נהדר והמשיך להציל את מכבי.

דקה 56: גול! עכשיו פלצ'וק כובש. טעות איומה של פאביצ'ביץ', שלא הסתדר עם כדור עומק. הכדור נחת ברגליים של פלצ'וק שגילגל לרשת. 0:2 גדול לעכו.

דקה 83: גול! ההשפלה מושלמת. שצ'פוביץ', שנכנס לפני דקה, קיבל כדור ארוך, זיו לא נראה בשום מקום והסרבי עצר, כיוון ושלח לפינה מול לוי האומלל. 0:3 ענק לעכו.

דקה 85: שצ'פוביץ' כמעט השלים צמד מסחרר. הוא קיבל את הכדור לבדו במרכז הרחבה ורק הצלה גדולה נוספת של לוי מנעה שער נוסף.

דקה 88: שוב שצ'פוביץ', שיכול היה לסיים עם שלושער. הפעם הוא השתלט על קרן שעלתה לרחבה ובעט חזק וגבוה מעל לשער.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, גבע ברקאי, אלירן דנין, יובל שבתאי (נבוישה מרינקוביץ', 87), אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן, סינטאיהו סלליך (סטפן שצ'פוביץ', 82), גיא דיין (שגיב כהן, 70), ניקולאס פלצ'וק.

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, יואב זיו, רוברט פונצ'ץ', משה לוגסי, האריס מדוניאנין (רועי קהת, 46), דור מיכה (תום מנשרוב, 61), מואנס דאבור (מוסא קונאטה, 46), אלירן עטר.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully