וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הייתה קבוצה אחת על המגרש"

19.11.2011 / 19:08

מאמן הפועל עכו התלהב מה-0:3 על מכבי ת"א והוסיף: "תמיד יש מאמנים שבאים מלמטה. אני אחד מהם וזה לא מפריע לי"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

הפועל עכו רשמה הערב (שבת) ניצחון גדול ויוקרתי 0:3 על מכבי תל אביב, ובאה על שכרה עם עלייה למקום השלישי בטבלה.

הקבוצה הצנועה מהצפון ממשיכה לזרוח תחת אלי כהן והמאמן אמר בסיום: "הניצחון שלנו לא היה מוטל בספק. הייתה קבוצה אחת על המגרש. אני תמיד אומר שבמשחקים מהסוג הזה צריך לבוא עם ביטחון ואמונה. מי שראה את המשחק לא ראה הבדל בין הקבוצות. המאפיין שלנו הוא התלכיד והביחד. זה היה ניצחון חלק ומוצדק".

כהן הוסיף: "נכון שהייתה לנו היום בעיית פציעות בהגנה, אבל גבע ברקאי וניסו קפילוטו שיחוק יוצא מן הכלל. אני כל הזמן נשאל אם אני לא מוערך מספיק, אבל אני מרגיש מוערך. תמיד יש מאמנים שבאים מלמטה וצריכים לעבוד קשה יותר. אני אחד מהם ואין לי בעיה עם זה".

ניסו קפילוטו היה אחד מהמצטיינים היום וגם כבש את השער הראשון נגד הקבוצה ממנה הוא מושאל לעכו. "אני בא לשחק את המשחק שלי, לא להוכיח כלום לאף אחד", אמר קפילוטו, "רציתי לשים גול כדי להראות שאני יודע לשחק ויכול לחזור למכבי, אני חושב שיש לי מקום שם. נתנו הצגה היום ונהנו מכל שנייה על המגרש".

אלירן דנין הוסיף: "אנחנו קבוצה טובה ורק רוצים להתקדם ממשחק למשחק. התקשורת תגיד אם אנחנו קבוצת צמרת ואנחנו נעשה את התוצאות ונשפוט בסוף העונה. אני נהנה מאוד כאן, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה".

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully