וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "זה היה ביזיון אחד גדול"

19.11.2011 / 18:59

מוטי איוניר לא הסתיר את התחושות אחרי התבוסה של מכבי ת"א בעכו: "אני המאמן והאחריות עלי". ביקורת על ניבאלדו

לא כך קיוו במכבי תל אביב לפתוח את השבוע שלפני הדרבי בו תארח הקבוצה את הפועל תל אביב. הצהובים יצאו היום (שבת) למשחק חוץ נגד הפועל עכו במטרה לנצח, אבל חזרו ממנו בלי נקודות אחרי הפסד 3:0. הצהובים סופרים ניצחון אחד בלבד בששת מחזורי הליגה האחרונים והם ירדו למקום השישי בטבלה בתום משחקי השבת. אם הפועל תל אביב תנצח מחר את עירוני רמת השרון, היא תפתח פער של שש נקודות על פני היריבה העירונית.

מכבי ירדה למחצית בפיגור 1:0 והמאמן מוטי איוניר הזהיר את שחקניו בחדר ההלבשה שלא לספוג את השער השני והשלישי כדי לא להתפרק, והדגיש את החשיבות בשמירה על ריכוז בחלק האחורי, אך טעויות דווקא של צמד הבלמים הזרים והמנוסים סאבו פאביצ'ביץ' וניבאלדו, הביאה לתבוסה. בסיום המשחק נשמעה ביקרות חריפה על היכולת שהברזילאי גילה היום.

השוער ברק לוי היה על סף דמעות בסיום המשחק, אבל מאמן השוערים אלכסנדר אובארוב ניחם אותו והצוות המקצועי החמיא לו על היכולת הגבוהה שהוא הציג למרות ההפסד.

במחצית נזף המאמן איוניר בקשר הצעיר משה לוגסי בעקבות הצהוב המיותר שספג לאחר עצירת הפנדל של השוער ברק לוי. לוגסי הניף את ידיו ועשה תנועות שמחה מופגנות לעברו של השופט אלי חכמון, וצעק לכיוונו: "יש אלוהים, יש אלוהים". חכמון הגיב בשליפת צהוב. איוניר כעס מאוד על לוגסי ואמר לו: "בשביל מה אתה מדבר עם השופט? למה לקבל צהוב טפשי?".

20-30 אוהדים חיכו לשחקנים מחוץ לאצטדיון בעכו וקיללו אותם. בין השאר הם צעקו להם: "אין לכם כבוד, אין לכם בושה. תורידו את הראש, אל תסתכלו לנו בעיניים, אתם חלשים".

איוניר: "הקבוצה שלי נראית רע"

"זה היה ביזיון אחד גדול, לכל שאלה שיישאלו אותי התשובה כרגע תהיה שזה היה ביזיון", סיכם המאמן המפסיד מוטי איוניר, "האחריות היא שלי כמאמן. להתחיל להסביר רגע אחרי משחק מה לא עבד - אין לזה ערך טעם או סיבה. את המחשבות מה צריך לשנות, נעשה אצלנו".

איוניר התייחס גם לטעויות בהגנה: "ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ חזרו - אנחנו שמחים שהם חזרו - אבל אם הם עושים טעויות כאלו, אנחנו צריכים לחשוב. אי אפשר להאשים רק אותם. בסופו של דבר האחריות היא אך ורק של המאמן, אם הקבוצה נראית טוב ואם היא נראית רע. היום הקבוצה שלי נראית רע".

בשבוע הבא ממתינה לצהובים לא אחרת מאשר הפועל תל אביב, ואיוניר אמר: "הדרבי הכי חשוב מבחינת האוהדים, אבל כל משחק הוא חשוב. כשאתה נמצא במצב כזה, באווירה כזו, כל משחק הוא קשה. לפעמים כשיש דרבי מתעוררים".


מכבי תל אביב הובסה בעכו 3:0

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully