וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל באלאק: "אולי אשחק שנה נוספת"

קשר לברקוזן הצהיר כי ישקול לפרוש, אבל אחרי השער שהבקיע נגד קייזרסלאוטרן הוא שינה את דעתו: "זה היה ניצחון ענק שלנו"

המחזור ה-13 בבונדסליגה יצא אתמול (שישי) לדרך עם ניצחון של לברקוזן 0:2 על קייזרסלאוטרן. שני שחקנים ששיחקו בעבר בלאוטרן, מיכאל באלאק וסידני סאם, הם אלה שהכריעו את המשחק. לאור הניצחון, עלתה לברקוזן הלא יציבה למקום השישי בטבלה, לפחות באופן זמני. אצל קייזרסלאוטרן, איתי שכטר לא פתח בהרכב זה משחק שלישי ברציפות, והסתפק ב-28 דקות, שבהן לא הצליח להושיע את קבוצתו.

השבוע פורסם כי באלאק עשוי לעזוב את לברקוזן בסיום העונה, אבל השער שלו כנראה יגרום לו לחשוב על זה שוב. "ספגתי את האווירה שוב, אולי זה לא היה המשחק האחרון שלי בבצנברג (המקום שבו נמצא איצטדיונה של לאוטרן)", רמז הקשר הוותיק. "זה היה ניצחון ענק מבחינתנו. היינו מרוכזים, נתנו את הכל והניצחון הזה מגיע לנו".

על המשך הקריירה שלו, אמר באלאק: "שיחקתי הרבה שנים בליגה. אני נהנה מהכדורגל, במיוחד מהמשחקים שנערכים בבצנברג. בשביל משחקים כאלה אתה חי. אני נהנה בכל שנה ואם אני אמשיך לשחק, זה יהיה לשנה אחת נוספת".

לברקוזן ניצחה 0:2 את קייזרסלאוטרן

למרות הכישלון אשתקד, באיירן מרוויחה

לפני המשחק המסקרן נגד בורוסיה דורטמונד (שבת, 19:30, ספורט 2), פורסמו הדוחות הכספיים של הבווארים, שמגלים מאזן חיובי זו השנה ה-19 ברציפות. הנתונים האלה מפתיעים לאור חוסר ההצלחה בעונה האחרונה. בין השאר מתברר כי באיירן רשמה מחזור של 328.5 מיליון יורו, רווח תפעולי של 62.3 מיליון יורו ורווח לאחר מס של 1.3 מיליון יורו.

מה עובר על בורוסיה דורטמונד העונה?

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully