וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קייזרסלאוטרן הפסידה 2:0 ללברקוזן

איתי שכטר (28 דקות) פתח על הספסל משחק שלישי ברציפות, וראה את האקסים מיכאל באלאק (53) וסידני סאם (70) כובשים

איתי שכטר וגילי ורמוט קיוו בוודאי לשוב מהפגרה אל קצת יותר דקות משחק, אלא שבתום המשחק שהוציא הערב (שישי) לדרך את המחזור ה-13 בליגה הגרמנית, לא ניתן לבשר על חדשות טובות במיוחד. ורמוט, כרגיל, לא היה בסגל של מרקו קורץ, שכטר נותר זה מחזור שלישי ברציפות על הספסל ונכנס כמחליף רק בדקה ה-62, וקייזרסלאוטרן עצמה? היא נראתה רע מאוד, נכנעה 2:0 בביתה ללברקוזן, ובכך נקטע לו רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד.

שחקן לברקוזן מיכאל באלאק. רויטרס
אין סנטימנטים לאקסית, אה? באלאק חוגג את השער הראשון/רויטרס

אלי גוטמן וניר קלינגר, אורחי הכבוד של קייזרסלאוטרן, צפו במשחק מהיציע וראו התמודדות שהיתה רובה ככולה בשליטה של האורחים. ובסופו של דבר, היו אלה דווקא שני שחקנים ששיחקו בעבר בקייזרסלאוטרן - מיכאל באלאק וסידני סאם - שהכריעו את המשחק. הקשר הוותיק מצא את הרשת ראשון, כשבעט כדור חזק בדקה ה-53 וניצל טעות איומה של שוער לאוטרן קווין טראפ, בעוד החלוץ, שמאוד אוהב לפגוש את האקסית, סגר עניין בדקה ה-70 אחרי מבצע קבוצתי מצוין. שכטר, שכאמור עלה לכר הדשא כחצי שעה לסיום, בקושי נגע בכדור עד השריקה האחרונה, שגאלה את המארחת מייסוריה.

לאור הניצחון, עלתה לברקוזן הלא יציבה למקום השישי בטבלה, לפחות באופן זמני. לקבוצתו של רובין דוט מצפה משחק גורלי מול צ'לסי בליגת האלופות באמצע השבוע, ואם לשפוט על פי היכולת של הערב, המאמן יכול לשאוב עידוד מסוים. וקייזרסלאוטרן? היא תקווה לשוב למסלול הנצחונות בשבוע הבא, כשתצא לנירנברג. אולי מול אלמוג כהן ישוב סוף סוף שכטר להרכב הראשון.

הרכב קייזרסלאוטרן: קווין טראפ, פלוריאן דיק, מרטין אמדיק, מתיאס אבל, אלכסנדר בוגרה, אולצ'אי שאהאן (אדם נמץ, 76), אוליבר קירש (איתי שכטר, 63), כריסטיאן טיפרט, ת'אנוס פצוס (ריצ'ארד סוקוטה-פאסו, 76), קוסטס פורטוניס, דורג'ה קואמהה.

הרכב לברקוזן: ברנד לנו, דניאל שוואב, מנואל פרידריך, עומר טופרק, מיכל קאדלץ, לארס בנדר, שטפן ריינארץ (סימון רולפס, 77), סידני סאם, מיכאל באלאק, גונסאלו קסטרו (בסטיאן אוקזיקפה, 90) שטפן קיסלינג (ארן דרדיוק, 88).

האם אפשר לחלץ את גילי ורמוט מקייזלסאוטרן?

מה עוד צפוי במחזור ה-13 בבונדסליגה?

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully