וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד גברה 0:1 בחוץ על באיירן מינכן

האלופה צימקה את הפער מהמוליכה לשתי נקודות בזכות שער ניצחון של מריו גצה (65). מנשגלדבאך - ורדר ברמן 0:5

הקלאסיקו הראשון של העונה בבונדסליגה הסתיים הערב (שבת) בניצחון ענק של בורוסיה דורטמונד 0:1 על באיירן מינכן באליאנץ ארנה, והחזיר בגדול את האלופה למאבק האליפות. אתמול נפתח המחזור עם המשחק של קייזרסלאוטרן, שהפסידה בבית 2:0 ללברקוזן. מנשנגלדבאך הנהדרת הביסה 0:5 את ורדר ברמן במשחק בין המקום הרביעי לשלישי, ערב המחזור, כשמרקו רויס חוגג עם שלושער. שאלקה הביסה 0:4 את נירנברג ואלמוג כהן האומללים, שסגרו משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. פרייבורג חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 דרמטי מול הרטה ברלין עם צמד של שטפן רייזינגר. וולפסבורג ופליקס מגאת דרסו 1:4 את האנובר.

באיירן מינכן - דורטמונד 1:0

האימפריה הבווארית ושיאנית הזכייה באליפויות בגרמניה קיוותה לבנות פער של שמונה נקודות מהאלופה שרק התחילה להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלה, ואף קיבלה בחזרה את אריאן רובן שפתח בהרכב לאחר היעדרות של חודש וחצי, אבל הצהובים שחורים גנבו את ההצגה.

שחקניו של יורגן קלופ, שלא הפסידו משחק שביעי ברציפות וחגגו בשבוע שעבר 1:5 גדול על וולפסבורג, הסתגרו במשך מרבית דקות המשחק ולא איפשרו לבאיירן לנצל את שליטתה במגרש.

במחצית השנייה החלו האורחים להעז יותר, ודאבל פס מקרי בין מריו גצה ושינג'י קגאווה בדקה ה-65 הסתיים בבעיטה מדויקת של גצה לרשת של מנואל נוייר, שהעניקה לדורטמונד ניצחון שלישי ברציפות על באיירן, ופתחה לרווחה את מאבק האליפות.

מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 0:5

מישהו זוכר שהקבוצה של לוסיאן פאברה בילתה את רוב העונה שעברה במקום האחרון בבונדסליגה ונחלצה מירידה רק במשחקי המבחן מול בוכום? מנשנגלדבאך היא הדבר הכי מרענן שיש בליגה הגרמנית העונה ועלתה למקום השני באופן זמני עם 0:5 ענק על המקום השלישי, ורדר ברמן. מרקו רויס הלוהט חגג עם שלושער והעלה את מאזן כיבושיו ל-10 ב-13 משחקים העונה ושבעה בשלושת המחזורים האחרונים. לא פלא שכל אירופה רודפת אחרי היהלום הזה.

גלדבאך עלתה ליתרןו בדקה ה-16 כשהגבהה של חואן ארנגו מצאה את פטריק הרמן הצעיר, שהגיח לפינה הקרובה ונגח פנימה את ה-0:1. השני הגיע בדקה ה-23 כשהיהלום מרקו רויס קיבל מסירה בתוך מחצית המגרש שלו, עבר שני מגנים והכניע בקלות את ויזה כדי לקבוע 0:2. רויס המשיך להתעלל בברמן בדקה ה-38 כשמסירת עומק של ארנגו מצאה את הרמן, שיישר לרולס רויס והוא בעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-51 השלים רולס רויס שלושער בבעיטה חופשית וקבע 0:4. שלוש דקות חלפו וזה 0:5 עם בעיטה אדירה של חואן ארנגו לקורה ופנימה. ברמן נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-76 כשסוקרטיס ספג צהוב שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שאלקה - נירנברג 0:4

הקבוצה של דיטר הקינג נמצאת בכושר פשוט רע, סגרה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון, והפעם עשתה את זה גם עם תבוסה כואבת. שאלקה הביסה 0:4 את נירנברג האומללה ועלתה למקום השלישי בליגה. אלמוג כהן, שרשם 12 דקות בלבד, וחבריו במקום ה-15.

הרויאל בלוז עלו ליתרון בדקה ה-13 כשמסירת עומק של לואיס הולטבי מצאה את ראול, שלא בעט טוב, רפאל שייפר הדף, אך קלאס יאן הונטלאר הגיע ראשון וקבע 0:1. שאלקה כבשה את השני בדקה ה-39 כשראול מסר לאלכסנדר באומיוהאן, שהחזיר לו והחלוץ הספרדי הוותיק בעט פנימה מ-16 מטר את ה-0:2. הונטלאר השלים צמד בדקה ה-66 ולואיס הולטבי חתם את החגיגה בדקה ה-84.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - האנובר 1:4
כבשו לוולפסבורג: חסן סליהאמיצ'יץ' (22 ו-36), כריס (55), אלכסנדר מדלונג (74), כבש להאנובר: כריסטיאן שולץ (43), דידייה יא קונאן הורחק (58).

פרייבורג - הרטה ברלין 2:2
כבש לפרייבורג: שטפן רייזינגר (61 ו-90), כבשו להרטה ברלין: אדריאן ראמוס (20), פטר ניימר (45).

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully