וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אחרי כל עימות כואבת לידין הברך"

16.11.2011 / 12:08

גורם בקבוצה תקף את הקשר: "הוא לא יכול לנהל את הקבוצה, זה מזכיר את אניימה אשתקד והתנהלות כזו יכולה לפגוע בו"

חרף הסולחה שהייתה רק בתחילת החודש שעבר בין אביחי ידין לדרור קשטן, נדמה שהמתיחות בין השניים רק מחריפה יותר ויותר בזמן האחרון. בהפועל תל אביב עדיין זועמים על הקשר ומפקפקים בתלונותיו על פציעתו בברך לאור העימות האחרון בינו לבין המאמן לפני שלושה ימים, שככל הנראה יגרום לכך שהקשר ייאלץ למצוא קבוצה אחרת בינואר.

ולמרות שאכן סובל מכאבים בברכו, לאחר שסובב אותה, נראה שאף אחד לא ממש מאמין לקשר על כך שהוא פצוע במיוחד לאור העימות האחרון בינו לבין קשטן רק לפני שלושה ימים. כרגע, אין ממש מנוס ולמרות שידין שחקן מאוד חשוב בסגל הקבוצה, השניים לא מצליחים להרגיע את מערכת היחסים הטעונה וככל הנראה הקשר ייאלץ למצוא קבוצה אחרת בינואר.

"אף אחד לא טוען שלאביחי אין כאבים, כי יש לו רגישות בברך מתחילת העונה", אמר גורם במועדון. "אבל באותה נשימה אי אפשר לא להתפלא על כך שאחרי כל עימות כזה פתאום הברך כואבת לו יותר. מרגישים שאביחי מתחיל להפנים את המצב ולהבין שהוא לא יכול לנהל אג'נדה מול המאמן ובטח שלא יכול לנהל את הקבוצה, אבל הבעיה שהוא לא מבין שכל עימות שלו כזה או כל תיעוד רפואי שלו, עלול לפגוע לו בקריירה".

"היום כל המידע פרוץ", המשיך אותו גורם. "זה מאוד מזכיר את העניין עם וינסנט אניימה בעונה שעברה שרק לאחר עליהום בתקשורת ומצד האוהדים הוא התחיל להבין שהוא לא יכול להשתמש בפציעה שלו מתי שהוא רוצה. ידין מסתובב עם כוונת על ראשו ואם הוא לא יידע להוריד פרופיל ולכבד את עבודתו ואת עבודת המאמן, הוא בסופו של דבר ימצא את הקריירה שלו נפגעת".

ידין הגיב לדברים דרך עמוד הפייסבוק שלו, וכתב: "אני אוהב ומכיר את הפועל תל אביב. קשה לי להאמין שמישהו מהמועדון ילכלך על שחקן שנאמן לה וכבר שיחק פעמים רבות עם פציעה, אם זה אכן קרה הוא מוזמן לבוא לראות את הברך שלי. יש דרבי בעוד שבועיים, בואו נתרכז בכדורגל ולא ברכילות. אדום עולה". סוכנו של השחקן רונן קצב סירב להתייחס לדברים ואמר: "אלי טביב אמר שהוא היחיד שרשאי לדבר בהפועל, אתייחס רק לדברים שנאמרו בשמו ולא על ידי מקורבים או גורמים בקבוצה".

בתוך כך, התברר אתמול בהפועל תל אביב כי מי שפנה להתאחדות ו"הלשין" כביכול על יוזמת המועדון למכור למנויי שערים 4-5 בבלומפילד כרטיסים בשני שקלים למשחק מול רמת השרון באצטדיון רמת גן לאחר העונש שקיבלה הקבוצה בסגירת אותם שערים היו לא אחרים מאוהדי הקבוצה.

בהפועל קיבלו את העניין בכעס רב, אך סירבו להגיב. נדמה שהמלחמה בין הנהלת הקבוצה לבין האוהדים רק מעמיקה והסיפור ההזוי על כך שהנהלת הקבוצה מנסה ללכת לקראת האוהדים ובסוף מגלה כי הם אלא שגרמו להתאחדות לאיים על הפועל במשחק ללא קהל מול מכבי חיפה, מעיד יותר מהכל על הפער הגדול שיש בין הצדדים והמאבק שרק יילך ויחמיר בשבועות הקרובים.

הפועל ת"א יזמה כרטיסים בשני שקלים, חשיפת וואלה! ספורט הביאה לביטול היוזמה

אלי טביב זועם על שערוריית הכרטיסים לדרבי

האם ידין כבר נמצא על הכוונת של מכבי חיפה?

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully