וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אין החלטה לגבי הכרטיסים לדרבי"

15.11.2011 / 22:35

בעלי האדומים אלי טביב זעם על היוזמה למכור את הכרטיסים לחברי עמותת אוסישקין. אביחי ידין צפוי להיות כשיר לרמה"ש

נדמה שהשקט בהפועל תל אביב ששרר בשבועיים האחרונים מתחיל להישבר. היום (שלישי) עסקו במועדון בעיקר בכיבוי שריפות בנוגע לטענות האוהדים כנגד ההנהלה על כך שכביכול הגעו להסכמה עם הנהלת מועדון הכדורסל, הפועל אוסישקין, לפיו אוהד שחבר בעמותת הכדורסל יוקצה לו כרטיס לדרבי מול מכבי, כחלק מהכרטיסים המוקצים להפועל למשחק.

היוזמה של הנהלת מועדון הכדורסל עוררה את זעמו של הבעלים אלי טביב שלא ידע על המהלך מכיוון שהבקשה לכך עוברה למנכ"ל ניר ענבר שחשב כי היוזמה מבורכת בשל העובדה שרוב אוהדי קבוצת הכדורסל הם אוהדי קבוצת הכדורגל, לאחר התנגדות של האוהדים והתערבות הבוס, נראה שההצעה ירדה מהפרק.

מהפועל נמסר: "ברגע שתהיה החלטה על הקצאת הכרטיסים הדברים יפורסמו באופן מסודר בתקשורת ועדיין לא התקבלה החלטה בעניין". כשהדברים התבררו לאוהדים, הזעם הגדול שהיה נרגע וכעת מחכים להחלטה בנושא.

ממועדון הפועל תל אביב בכדורסל נמסר בתגובה: "הנהלת עמותת הפועל אוסישקין תל אביב מצרה על כך שבוטלה כוונת הנהלת הפועל תל אביב בכדורגל להקצות כרטיסים עבור חברי העמותה במשחק הדרבי הקרוב. מהלך כזה נועד להרחיב ולחזק את קהל חברי העמותה ולהעניק ערך מוסף לדמי החברות,המשמשים לתפעול השוטף ולקיומה של קבוצת הפועל תל אביב בכדורסל. אנו מאמינים ומקווים כי צעדים כאלו יתאפשרו בעתיד ויחזקו את קהל האוהדים הטוב".

עוד עניין שהתעסקו בו בהפועל היום היה התראה על תביעה מצד אגודת הפועל כפר סבא על כ-15 מיליון שקלים. בכפר סבא טוענים כי כספים לא הועברו על מכירתם של דגלאס דה סילבה וסמואל יבואה להפועל תל אביב, בזמן שטביב היה הבעלים של כפר סבא ועוד אחוזים ממכירתם לקבוצות באירופה.

למרות הטענות שעל פניו נראות לגיטימיות מצד כפר סבא, בזמנו של טביב במועדון מהשרון, כל הזכויות על מכירת השחקנים היו שייכות אליו וגם בהודעת הפועל תל אביב היום נמסרו אותם דברים: "במסגרת ההסכם שבין אגודת הפועל כפר סבא לחברה לניהול הפועל כפר סבא בראשות אלי טביב, ויתרה אגודת הספורט באופן מפורש וברור על כל זכויותיה לשחקנים המדוברים והעבירה את הזכויות על השחקנים לידי החברה שבבעלותו של טביב". לכן הסיכויים נמוכים שטענות כפר סבא אכן יתקבלו.

בתוך כל זה, הפועל ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק מול רמת השרון ביום ראשון. נראה כי המאמן דרור קשטן ימשיך באותו הרכב למעט האפשרות ששי אבוטבול יעלה במקומו של אביחי ידין שנמצא בספק למשחק. ידין אמור לשוב לאימונים מלאים ביום חמישי לאחר שהיום בבדיקות בברכו לא התגלו ממצאים שאמורים להפריע לקשר לשחק ביום ראשון. בכל אופן, הקבוצה מחר תקבל יום מנוחה ולאחר מכן עם שובו הצפוי של נוסא איגייבור לארץ יחל דרור קשטן לתרגל את ההרכב הפותח למשחק.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully