וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בוטלה היוזמה למכירת כרטיסים בשני שקלים

האדומים רצו לפצות את היושבים בשערים 4-5 בשל העונש שהוטל על הקבוצה, בהתאחדות זעמו והביאו לביטול הצעד

חילופי דברים חריפים נרשמו היום (שני) בין הפועל תל אביב וההתאחדות לכדורגל בשל היוזמה של מחזיקת הגביע למכור לאוהדיה היושבים בשערים 4-5 כרטיסים בשני שקלים למשחק הליגה הקרוב - יוזמה שבסופו של דבר לא תצא לפועל. כזכור, לפני כשלושה שבועות נענשה הפועל תל אביב בסגירת אותם השערים בבלומפילד, ואוהדיה היושבים בהם היו צריכים לרכוש כרטיס במחיר מלא אם רצו להיכנס למשחק, כחלק מהעונש של בית הדין.

המשחק הקרוב מול עירוני רמת השרון יתקיים באצטדיון רמת גן, ולכן בהתאחדות זעמו על האדומים שידעו את העניין מראש עקב השזרוע בבלומפילד ובמקום להיערך בהתאם, עשו לטענת גורמים בהתאחדות "קומבינה" לאוהדי הקבוצה, זאת לאחר שההתאחדות לא קיבלה את בקשת הבעלים אלי טביב להקל בעונש לאוהדים על ידי חתימה על האמנה נגד שירי השואה או השימוש בסמלי השואה.

"אם הפועל תל אביב תמכור כרטיסים בשני שקלים היא תעשה דין לעצמה ותענש בחומרה", תקף היום גורם בכיר בהתאחדות. "אם הם כבר הודיעו לאוהדים שהם יכולים לקנות כרטיסים במחירים כאלה הם עושים טעות מאוד גדולה, ואף מעמידים את המשחק מול מכבי חיפה בסכנה גדולה מאוד. הפועל תל אביב ידעה מראש שהמשחק יתקיים ברמת גן והחליטה להתחכם ולעקוף את בית הדין. מכירת הכרטיסים האלו, פירושה ירייה לעצמם ברגל".

אלא שאחר הצהריים, בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט, הוציאה הפועל תל אביב הודעה רשמית לעיתונות ובה נכתב: "לאור ההתנגדות הנמרצת של ההתאחדות לכדורגל למכירת כרטיסים בהנחה למנויי שערים 4-5 במשחק הבית הקרוב נגד עירוני רמת השרון, אנו ניאלץ לבטל את היוזמה".

החלום האולימפי של נוסא איגייבור

קשרה של הפועל תל אביב, נוסא איגייבור, הגיב היום (שני) לפרסומים בארץ על כך שהוא מסרב לחזור לארץ ורוצה להיות שותף למשחקי נבחרת ניגריה עד גיל 23 באליפות אפריקה. כזכור, אתמול התגלה לאנשי הפועל תל אביב כי איגייבור לא חזר ממשחק נבחרתו אליו שוחרר ונשאר למשחק נוסף, הפעם של הנבחרת הבוגרת מול זמביה. המשמעות היא שאיגייבור ינחת בארץ רק ביום חמישי. אליפות אפריקה עד גיל 23 אמורה למנוע מאיגייבור לשחק בדרבי התל אביבי ובמשחקים נגד מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה.

איגייבור אמר בשיחה מאפריקה למקרוביו: "אני מאוד רוצה לקחת חלק בטורניר, כי אם לא אשתתף, יש סיכוי גדול שלא יזמינו אותי בקיץ למשחקים האולימפיים בלונדון. כשאחזור אדבר עם דרור קשטן ואנסה לשכנע אותו לתת לי לקחת חלק בטורניר ולתרום לנבחרת שלי". איגייבור הוסיף: גם אם לא, אקבל כל החלטה. אני מודע היטב לחשיבות המשחקים בליגה".

שרון חלבי, המשמש כנציגו של איגייבור בארץ, הוסיף ואמר היום: "נוסא טס לניגריה על מנת להשתתף בשני משחקי הנבחרת הבוגרת של ניגריה מול בוצוואנה (נערך ביום שישי) ומול זמביה (ייערך ביום שלישי הקרוב). לאחריהם הוא יחזור ארצה. כל פרסום על כך שנוסא היה אמור לחזור אתמול לאימונים שקרי ומוטעה. למה הוא צריך לחזור ביום ראשון אם יש לו משחק נוסף ביום שלישי, משחק שבשבילו הוא המריא מלכתחילה לאפריקה? בנוסף הפועל היא זאת שהוציאה את כרטיס הטיסה לנוסא עם תאריך חזור של ה-17 לנובמבר, כך שממש לא מובן מהיכן הגיע הפרסום הזה".

חלבי התייחס גם לרצונו של איגייבור לקחת חלק בטורניר האולימפי: "לנוסא חשוב מאוד לטוס לנבחרת, לעזור לחבריו בטורניר הקדם אולימפי במרוקו, וגם להבטיח את מקומו בסגל הנבחרת לאולימפיאדה הקרובה בלונדון. עם זאת, נוסא מודע לכך שהפועל תל אביב לא מחוייבת לשחררו, ולכך שעומד בפני הקבוצה חודש קריטי עם משחקים חשובים, ועל כן יכבד כל החלטה של המועדון. חשוב לזכור שנוסא אמנם רק בן 21, אבל כבר שיחק באירופה מגיל 18 ולמעט בעיית משמעת אחת בלילסטרום שהתפרשה יותר כאי הבנה בינו לבין מאמנו, התנהג למופת והיה אהוב על ידי אוהדי קבוצתו. נוסא מרוצה מאוד בהפועל תל אביב בפרט ובישראל בכלל, וזאת למרות שבתקשורת מנסים להדביק לו תדמית של 'ילד בעייתי'".

עדכון ראשון: 13:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully