וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שמו של אביחי ידין עלה בשיחה מקצועית

14.11.2011 / 9:52

גורם בכרמל: "מחפשים קשר אחורי, עולים שמות באוויר". מסתמן: צוצאליץ' ופאטי לא יגיעו. לוי לשחקניו: "שחקו מהר מול בית"ר"

"הקהל של בית"ר ירושלים ידחף אותם ויעשה רעש, בעיקר אם המשחק יהיה בטדי. אבל אם נלחץ קדימה ונדע לשחק מהר, לא יהיו לנו שום בעיות ונחזור לנצח". כך אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקניו במהלך האימון שקיימה הקבוצה לקראת המשחק ביום שני, שעשוי להחזיר את חיפה למסלול הניצחונות אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, באירופה ובליגה.

הדברים הללו נאמרו אתמול במסגרת משחקון שערכה הקבוצה. בחיפה דרוכים מאוד לקראת המשחק, ולוי מתלבט מאוד לגבי ההרכב שיפתח. אייל גולסה צפוי להיות כשיר וגם טאלב טואטחה מספק לא מעט התלבטויות למאמן, בגלל שביעות הרצון מאוראל דגני בתפקיד המגן. למרות זאת, טואטחה צפוי לפתוח.

עידן ורד, מוחמד גדיר, חן עזריאל ואלון תורג'מן יתחרו על מקום אחד בהרכב. גוסטבו בוקולי שהגיע אתמול למתקן האימונים ולאחר שהתלבש פשט את המדים בטענה לפציעה, ינסה לחזור כבר היום להתאמן.

בסוף השבוע העלה אחד מאנשי הצוות המקצועי של חיפה את שמו של אביחי ידין בשיחות פנימיות בין אנשי המועדון. ידין עשוי לעזוב את הפועל תל אביב בינואר, אבל חיפה לא תפנה אליו כל עוד לא יעזוב את האדומים. אותו גורם אישר כי השם עלה אך הוסיף: "במסגרת החיפושים אחר שחקני רכש, עולים הרבה שמות באוויר, זה לא אומר שפנינו אליו". גם גל אלברמן ומשה אוחיון הם שמות רלוונטיים, אם כי בחיפה טוענים ששיפור ביכולתו של תמיר כהן עשויה להביא בסיטואציה מסוימת להתמקדות בחלוץ בלבד.

במהלך השבוע האחרון הוזכרו שמות של שני שחקנים מהליגה היוונית, כמי שמועמדים לחזק את הקבוצה בחודש ינואר, אך בחיפה דוחים כרגע את השמועות לגבי משא ומתן מתקדם איתם. "גם אלה שמות שעלו וירדו ובינתיים. יש עוד שמות על הפרק", הבהיר גורם בכיר במערכת. השניים שהוזכרו הם הוא הקשר האחורי אדין צוצאליץ', שיכול לשחק גם כבלם. השני הוא הקשר האחורי הצרפתי של אריס סלוניקי, ריקרדו פאטי.

עתידו של ולדימיר דבאלישווילי ממשיך להעסיק את אנשי חיפה. במועדון אישרו אתמול כי השחקן קיבל הודעה הרשמית על כך שהוא רשאי לנהל משאים ומתנים לקראת חודש ינואר, אך בינתיים לא הוגשה הצעה רשמית עבורו. אחת האפשרויות היא שיעזוב לליגה ברוסיה או לבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully