וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "בקולומביה אנחנו לא יכולים להיכשל"

כוכב ארגנטינה יודע שאחרי האכזבה מול בוליביה נבחרתו חייבת להתאושש ביום שלישי. סוארס על הרביעייה: "רציתי לפרוץ בבכי"

נבחרת ארגנטינה שוב איכזבה את אוהדיה אמש (שישי) עם 1:1 ביתי מול בוליביה, שהותיר אותה עם ארבע נקודות בלבד אחרי שלושה משחקים במוקדמות מונדיאל 2014. ליאונל מסי לא הצליח פעם נוספת למצוא את הרשת במדים הלאומיים, ושריקות הבוז מהיציעים לא אחרו לבוא.

בסיום התייחס כוכב ברצלונה ליכולת החלשה שלו ושל חבריו: "היו לנו הזדמנויות לכבוש יותר משער אחד, אבל היינו חסרי מזל. לפתע בוליביה הבקיעה משום מקום, והדברים החלו להסתבך. ברור שאנחנו רוצים לשחק טוב יותר ולנצח, במיוחד בבית, כדי להרגיע את האווירה סביב הנבחרת, אבל התיקו הזה יקשה עלינו בהמשך".

על תמונת הסיכויים המסובכת של האלביסלסטה בבית הדרום אמריקאי אמר מסי: "יש לנו בקרוב מאוד משחק נוסף בקולומביה, ואנחנו יודעים שהוא יהיה קשה מאוד כמו כל משחק חוץ. אבל הפעם אנחנו לא יכולים להיכשל, כי אחרי התוצאה היום אנחנו חייבים לנצח".

מסי התייחס גם לשער של גונסאלו היגואין במחצית הראשונה שנפסל על ידי השופט, שבחר לתת לארגנטינאים בעיטה חופשית במקום להעניק להם יתרון: "אני לא יודע למה השופט לא איפשר לנו להמשיך לשחק. השריקה שלו הפתיעה את כולנו, כי היגואין היה לבדו בדרך לשער, והגול הזה היה יכול לשנות את כל מהלך המשחק לאחר מכן".

בזמן שבארגנטינה מתקשים להתמודד עם האכזבה, באורוגוואי לא מפסיקים לחגוג. הפעם מי שדאג לשמח את האוהדים במונטיבידאו היה לואיס סוארס, שהפגיז רביעייה נפלאה ב-0:4 של הסלסטה על צ'ילה, ואף הוחלף בדקה ה-77 לקול תשואות הקהל המקומי.

"אחרי משחק כזה הבטן שלך מתהפכת, ואתה רק רוצה לפרוץ בבכי", ניסה סוארס להסביר את תחושתו לאחר שהפך לראשון שכובש רביעייה במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה מאז שרומאריו עשה זאת במדי ברזיל מול ונצואלה ב-2000. "יש לי הערצה גדולה לדרך שבה הוא התגבר על המכשולים בקריירה שלו", החמיא מאמנו אוסקר טבארס והוסיף: "עכשיו הוא קוצר את הפירות על כך".

מסי יתנחם בכך שגם רונאלדו שבת מהבקעה בתיקו של פורטוגל

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully