וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל: רק 1:1 מאכזב לארגנטינה עם בוליביה

ליאונל מסי והארגנטינאים שוב קרטעו, הסתפקו בתיקו ביתי ושמעו בוז מהקהל. רביעייה לסוארס ב-0:4 של אורוגוואי על צ'ילה

מה יהיה עם נבחרת ארגנטינה? הערב (שישי) הנבחרת מלאת הכישרון של ליאונל מסי ושאר הכוכבים מצמרת הליגות באירופה התקשתה בבואנוס איירס מול נבחרת בוליביה, כשה"אלביסלסטה" שוב מאכזבת את אוהדיה ומסיימת רק ב-1:1 ביתי במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. אחרי שלושה משחקים, לארגנטינה יש 4 נקודות בלבד. לבוליביה זו נקודה ראשונה. לואיס סוארס כיכב עם רביעיה ב-0:4 של אורגוואי על צ'ילה, ונצואלה סחטה 1:1 מקולומביה ופרגוואי ניצחה 1:2 את אקוואדור.

ארגנטינה - בוליביה 1:1

מרסלו מרטינס כבש לזכות הבוליביאנים בדקה ה-56 אחרי שניצל טעות אופיינית בהגנה הארגנטינאית. אזיקיאל לבאצי, חלוץ נאפולי, שנכנס כמחליף בדקה ה-59, השווה מיד לאחר מכן (60) בשער נאה לזכות ארגנטינה. הארגנטינאים "ישבו" על השער של האורחים עד לסיום, אבל לא הצליחו להכריע את המשחק.

ארגנטינה הגיעה מעט לחוצה להתמודדות, אחרי ההפסד הלא נעים מול ונצואלה (1:0) במשחק הקודם ואחרי הרושם הרע מההופעה בקופה אמריקה, וניתן היה לחוש בזה. כמובן שהמארחים שלטו לחלוטין בשדה והחזיקו בכדור, אבל לא הצליחו לפרוץ את השער של קרלוס אריאס, השוער הבוליביאני שהצטיין (לשעבר במכבי נתניה, היום בקורדובה מהליגה הספרדית השנייה), ונאלצו לרדת מהמגרש לקול שריקות בוז מהיציעים.

בוליביה, מנגד, הגיעה אחרי שני הפסדים, לאורוגוואי ולקולומביה, ונלחמה על חייה. זו הפעם השלישית ברציפות שהיא יורדת לא מנוצחת מול ארגנטינה, ובדקה ה-56 היא אף עלתה ליתרון. מרסלו מרטינס חטף כדור מדמיקליס, חלף גם על פני בורדיסו בקלות, וכבש בבעיטה חזקה מקרוב לרשת הגבוהה. בדקה ה-60 איזיקיאל לאבצי, חלוץ נאפולי, עשה מבצע יפה על סף הרחבה, ומ-16 מטר בעט כדור מדוד ומדויק לפינה והשווה ל-1:1.

ליאונל מסי, כמעט כהרגלו במדי הנבחרת, לא הצליח לשחזר את היכולת המופלאה שלו מברצלונה והיה לא דומיננטי, על אף שחילק מספר מסירות טובות. גם כוכבים כמו היגוואין, פסטורה ומסצ'ראנו היו רחוקים מהיכולת שלהם באירופה, וניתן להבין את האכזבה הגדולה של האוהדים בבואנוס איירס.

אורגוואי - צ'ילה 0:4

אלופת דרום אמריקה התעללה בצ'יליאנים המסכנים, שעלו בהרכב חסר בעקבות השערורייה שהובילה להשעיית חמישה משחקני הסגל של קלאודיו בורגי. גם לסלסטה היו לא מעט נעדרים, בראשות דייגו פורלאן, אך לואיס סוארס חיפה על חסרונו של חברו לחוד עם רביעייה מדהימה. חלוץ ליברפול פתח בחגיגה הפרטית שלו בדקה ה-42, והוסיף את השני בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. בדקה ה-68 הוא התכבד בשלישי, וכעבור שש דקות השלים משחק חלומי, ושלח את אורווגאי למקום הראשון בבית הדרום אמריקאי עם שבע נקודות מתשעה משחקים.

פרגוואי - אקוואדור 1:2

פיינליסטית הקופה אמריקה ממשיכה להתאושש מפתיחת הקמפיין הרעה שלה, והיא כבר צמודה לארגנטינה וקולומביה במקום השני בטבלת הבית. כריסטיאן ריברוס כבש ראשון למקומיים בדהק ה-47, דריו ורון הוותיק הכפיל עשר דקות לאחר מכן, וחואאו רוחאס רק צימק לאקוואדור בתוספת הזמן.

קולומביה - ונצואלה 1:1

גם הקולומביאנים, שיארחו את ארגנטינה ביום שלישי למשחק קריטי, איכזבו בביתם עם תיקו מול ונצואלה המפתיעה. פרדי גוארין העלה את קולומביה ליתרון מוקדם בדקה ה-11, אבל האורחים, המעודדים מהניצחון הענק על ארגנטינה ומהקופה אמריקה המוצלח שלהם וחולמים על הופעת בכורה במונדיאל, איזנו בדקה ה-79 משער של פרנק פלטשר.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully