וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי אלטמן: "אנחנו מאמינים שנעפיל לשלב העילית"

קשר נבחרת הנוער מוכן למשחק המכריע מול ליטא בראשון: "יש לנו נבחרת של ווינרים". על עתידו: "מקווה להמשיך בפולהאם"

נבחרת הנוער של ישראל תתייצב ביום ראשון (16:00, הרצליה) למחזור הסיום של בית 5 במוקדמות אליפות אירופה, כאשר ניצחון על ליטא יבטיח לה מקום בשלב העילית. כזכור, ישראל ניצחה 1:2 את צ'כיה במשחק הראשון, אך אתמול הפסידה 1:0 לסרביה וירדה למקום השני בבית, אשר גם ממנו עולים לשלב הבא.

שחקני הנבחרת מקווים לנצל את המנוחה עד יום ראשון על מנת להתאושש, בתקווה לחגוג בסיום. "חבריי בנבחרת הנוער ואני נחושים ומאמינים בכל לב כי ננצח ונעפיל לשלב העילית", אמר הקשר עמרי אלטמן בראיון לאתר ההתאחדות לכדורגל. "לא באנו לטורניר הזה רק על מנת להשתתף בו או לשחק וללכת הביתה מאוכזבים. יש לנו נבחרת בעלת אופי חזק, אנחנו חבורה של ווינרים ואיננו מוותרים בקלות".

על היריבה הבאה סיפר הקשר: "אנחנו לומדים את נבחרת ליטא על ידי צפייה במשחקים שלהם ועל ידי תרגולים במגרש האימונים. למרות שליטא הפסידה לצ'כיה וסיימה בתיקו מול סרביה, היא לא איבדה סיכוי לעלות שלב והיא תיאבק בכל הכוח. אנחנו כבר מצפים להגיע לכר הדשא ביום ראשון ולחגוג מיד לאחר סיום המשחק את העלייה לשלב העילית".

אלטמן, שגדל במכבי תל אביב ומשתייך כרגע לפולהאם, התייחס גם לעתידו האישי ואמר: "בינואר 2012 תסתיים האופציה של ההשאלה בפולהאם, ומטרתי להמשיך לשחק שם כי אני עושה זאת היטב. אני משחק בנוער של פולהאם ובקבוצת המילואים שלה ונכון לעכשיו לא נראה כי אחזור לישראל".

לאתר ההתאחדות לכדורגל

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully