וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער ניצחה 1:2 את צ'כיה

פתיחה טובה לשחקנים של אלי אוחנה במוקדמות אליפות אירופה. בן אז'ובל (41) ועומר נחמני (45 בפנדל) סידרו מהפך

נבחרת הנוער של ישראל (שנתון 1993) פתחה הערב (שלישי) ברגל ימין את משחקיה בבית 5 של מוקדמות אליפות אירופה 2012, כשחזרה מפיגור וניצחה 1:2 את צ'כיה באצטדיון בהרצליה. ישראל השיגה שלוש נקודות חשובות במאבק על העלייה, שכן רק שתי קבוצות מהבית תעפלנה לשלב העילית והמדורגת שלישית הכי טובה במוקדמות תצטרף גם היא.

25 העולות משלב המוקדמות תצטרפנה לשלוש הנבחרות שכבר עלו אוטומטית (האלופה ספרד, סגניתה צרפת ואנגליה), שם יוגרלו שבעה בתים בני ארבע נבחרות ומהם תוכל לעלות רק אחת מכל בית. סך הכל באליפות אירופה 2012 שתתקיים באסטוניה תהיינה שמונה נבחרות בלבד. הדרך ארוכה, אבל הצעד הראשון נעשה.

ברק לוי, שאמש עמד 90 דקות בשערה של מכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים, פתח בהרכב של אלי אוחנה ורשם שתי עצירות טובות עד נכנע בדקה ה-18 לשער של תומאש קונץ. אלא שישראל השתפרה מרגע השער, הגיעה למספר מצבים עם הלגיונרים עומרי אלטמן (פולהאם) וקני סייף (מינכן 1860) ובדקה ה-41 גם השיגה את השוויון משער נאה של בן אז'ובל, שחקן הפועל כפר סבא, שעבר את השוער בקלות ומצא את הרשת אחרי מסירת עומק מצוינת של עומר נחמני.

ארבע דקות לאחר מכן, חלוץ בית"ר ירושלים עבר לתפקיד הכובש, כשהשופט העניק פנדל מוזר אחרי ספק דחיפה ברחבה. נחמני דייק מהנקודה הלבנה והוריד את ישראל להפסקה ביתרון מוצדק. במחצית השנייה הקצב נרגע וישראל התמקדה בעבודה ההגנתית, כשהצ'כים חסרי היצירתיות לא הצליחו למצוא את הדרך לשערו של לוי. דווקא סייף הגיע למצב הטוב ביותר כדי לכבוש את השלישי של ישראל, אך הוא החטיא מול השוער האורח. בתוספת הזמן השוער לוי גרם לכמה דפיקות לב עם הדיפה לא טובה לכדור החופשי, אלא שחבריו חיפו עליו והרחיקו.

במשחק נוסף בבית נפרדו סרביה וליטא ב-0:0 באצטדיון העירוני בבת ים, בתוצאה ששירתה מאוד את הנבחרת של אוחנה. ביום חמישי תארח ישראל בהרצליה את סרביה, כאשר ניצחון יבטיח לה את העלייה. בבת ים תפגוש צ'כיה את ליטא, בשורותיה משחק מרטינס דפקוס המשתייך למכבי חיפה.

"היה הרבה מתח, כי אפשר לספוג כמעט מכל דבר, וזה כמעט קרה בתוספת הזמן", הודה אוחנה אחרי הסיום הדרמטי. "אני חושב שנכנסנו רע מאוד למשחק, לא היינו במגרש. הם השתלטו והגיעו למצבים טובים, אבל ברק לוי מנע מהם את זה. היתרון שלהם הכניס אותנו למשחק, קיבלנו פנדל שהגיע לנו, ובמחצית השנייה הם לא הגיעו לאף מצב. לחץ, מתח וטלוויזיה עושים משהו לבחורים הצעירים האלה. שיחקנו נגד נבחרת טובה מאוד, חזקה ומהירה, אז מגיע לחבר'ה שלנו כל הכבוד. ביום חמישי זה הגמר שלנו. ננצח, ונעלה לשלב הבא".

הרכב הנבחרת: ברק לוי, שמוליק מלול (דין אקפי, 82), אמרי זייד, ירין חסן, תומר ירוחם, עומר צלישר, גידי קניוק, קני סייף (אושר אבו, 86), עומרי אלטמן, בן אז'ובל, עומר נחמני (הייתם חלבי, 66).

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully