וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: נבחרת הנוער הפסידה 1:0 לסרביה

שחקניו של אוחנה נכנעו לנגיחה של מיטרוביץ' (48) וינסו לנצח את ליטא ביום א' כדי לעלות שלב. המאמן: "יהיה קשה מאוד"

אחרי הניצחון הנהדר על צ'כיה ביום שלישי, ספגה הערב (חמישי) נבחרת הנוער של ישראל מכה מסוימת בחיפושה אחר כרטיס לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה. שחקניו של אלי אוחנה פגשו את סרביה החזקה באצטדיון העירוני בהרצליה, לא נראו טוב ולבסוף נכנעו 1:0. בשל ההפסד ירדה ישראל למקום השני בבית 5 של המוקדמות, כאשר סרביה מקדימה אותה בנקודה.

במשחק המקביל הערב גברה צ'כיה 0:1 על ליטא, ובכך השתוותה לישראל במקום השני. שתי העולות לשלב הבא תיקבנע במחזור האחרון שייערך ביום ראשון, כאשר ישראל תפגוש את ליטא, שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב העילית, וצ'כיה תתעמת במשחק המקביל עם סרביה. בלי קשר לתוצאה במשחק המקביל, ניצחון של אוחנה ושחקניו יבטיח להם את המקום בשלב העילית של המוקדמות. כדי שזה יקרה, המאמן בוודאי יקווה ליכולת טובה יותר של כוכביו, עמרי אלטמן (פולהאם) וקני סייף (מינכן 1860), שהיו חלשים הערב.

מהלך המשחק

קני סייף שיגר טיל בדקה ה-11 לכיוון השער הסרבי, אבל הכדור שלו חלף ליד העמוד. ארבע דקות עברו וגם הסרבים הגיעו להזדמנות מצוינת אחרי בעיטה של אלכסנדר מיטרוביץ' שנהדפה על ידי אמרי זייד. מיטרוביץ' גם הגיע פנוי לנגיחה בדקה ה-26 מכדור חופשי של אורוס ניקוליץ', אבל למזלה של ישראל הוא פספס את המסגרת. אחרי 0:0 במחצית, יצאו הסרבים מצוין מחדרי ההלבשה ובדקה ה-48 עלו ליתרון כאשר הפעם מיטרוביץ' לא פספס, ולאחר שהקדים את תומר ירוחם לכדור גובה שעלה לרחבה מאגף ימין, נגח מקרוב כדור שהכניע את ברק לוי כדי לקבוע 0:1 לאורחים. ישראל החלה לצאת קדימה, ובדקה ה-61 גם איימה סוף סוף על השער, אלא שנסיון הבעיטה מחוץ לרחבה של תומר ירוחם חלף סנטימטרים ליד הקורה. ההזדמנות האחרונה במשחק הגיעה דקה בתוך תוספת הזמן, כאשר שחר הירש המחליף נותר לבדו מול השער בתוך הרחבה, אך בעיטת היעף החזקה שלו פספסה את המסגרת.

הרכב נבחרת הנוער: ברק לוי, תומר ירוחם, שמוליק מלול, אמרי זייד, עומר צלישר (חייתם חלבי, 59), בן אז'ובל, קני סייף, גידי קניוק, ירין חסן, עמרי אלטמן (אושר אבו, 91), עומר נחמני (שחר הירש, 65).

אוחנה: "חוסר עירנות של שניה עלה לנו ביוקר"

"אני חושב שעמדנו טוב מאוד מבחינה טקטית", התעודד אלי אוחנה בתום המשחק. "הם הגיעו לשני מצבים, הצלחנו לנטרל את הכוכב שלהם ואת משחק האגפים שלהם שהוא טוב מאוד. חוסר עירנות של שנייה אחת עלה לנו ביוקר. אחרי השער לחצנו יותר, אבל הפיזיות דיברה בצורה משמעותית. בסך הכל הם לא שיחקו כדורגל גדול.

"העייפות הכריעה אותנו במחצית השנייה", הוסיף והודה המאמן. "יש לנו יומיים עד המפגש החשוב באמת מול ליטא. במשחק הראשון היינו טובים, היום קצת פחות. אני מקווה שנוכל להתאושש עד המשחק מול ליטא. מצפה לנו משחק קשה מאוד, כי אנחנו משחקים מול נבחרות פיזיות מאוד. אני חושב שהשחקנים שלי עושים עבודה טובה לאורך כל הדרך".

תומר ירוחם הוסיף: "רצינו להבטיח את העלייה שלנו כבר היום, אבל לא נורא. נעשה הכל כדי להיות כמה שיותר מוכנים לקראת יום ראשון. הכל בראש, אין לנו שום בעיה לשחק שני משחקים ב-48 שעות. מההבדלים הפיזיים אי אפשר להתעלם, אבל אנחנו צריכים להתעלות על זה בכדורגל".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully