וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו: "נשחק עם הלב, נעבוד, נרוץ ונקפוץ"

מאמן פורטוגל מוכן לבוסניה (21:00, 5+ לייב): "לא ניקח סיכונים". ביליץ': "לא מחפשים נקמה". טראפטוני: "לא לחוץ"

הקרב על ארבעת הכרטיסים האחרונים ליורו 2012 יוצא הערב (שישי) לדרך בארבעה מוקדים שונים. פורטוגל, אולי הנבחרת האיכותית ביותר מבין המשתתפות בפלייאוף, הגיעה לסראייבו (21:00, 5+ לייב) עם לא מעט חששות. הפורטוגלים אמנם גברו פעמיים 0:1 על בוסניה בפלייאוף מוקדמות המונדיאל, אך המאמן פאולו בנטו מבין היטב כי מולו תתייצב נבחרת טובה יותר.

"בוסניה התבגרה בשנתיים האחרונות, השחקנים שלה הפכו טובים יותר ומשחקים בקבוצות גדולות בליגות גדולות", אמר המאמן. "אנחנו צריכים להיות מוכנים מנטאלית להילחם 90 דקות ולהיות חכמים מספיק כדי לשחק קצת שונה ולא לקחת סיכונים. אני רוצה לראות את הנבחרת משחקת עם הלב ולא מאבדת שליטה. נעבוד קשה, נרוץ ונקפוץ. פורטוגל תהיה נבחרת שרוצה לנצח את המשחק".

טורקיה וקרואטיה (21:05, ספורט5) ייפגשו לראשונה מאז רבע גמר יורו 2008, אז ניצחו הטורקים בתום דו קרב פנדלים. "נקמה היא מילה מגעילה ואני לא רוצה להשתמש כי הטורקים ניצחו בצורה הוגנת", אמר מאמן קרואטיה סלאבן ביליץ' לקראת המשחק. "המוטיבציה שלנו היא ההעפלה ליורו ולא נקמה למרות שקשה לשכוח את אותו הפסד. אנחנו מגיעים לפלייאוף בראש שקט ובגישה שמדובר בגמר גביע ללא משחק גומלין".

צ'כיה תארח את מונטנגרו ולמרות שהיה בספק בגלל אף שבור, השוער פטר צ'ך יפתח בהרכב. שוער צ'לסי ערך אימון מלא, חש בכאבים, אבל ישחק עם מסיכה מיוחדת שתכסה את פניו. "זה קצת חריג, אבל כילד שיחקתי הוקי קרח ולא הפריע שהיו לי חוטים מול העיניים. אם הייתי לוקח בחשבון את כל הסיכונים, לא הייתי בא לכאן. יש דברים במשחק שאין לך השפעה עליהם. אם אני אפגע באף, אני אפגע".

אירלנד מקווה להעפיל לטורניר גדול לראשונה מזה 10 שנים ולפי דיווחים, כישלון יעלה למאמן האיטלקי ג'ובאני טראפטוני במשרתו. "אני לא לחוץ כי אני מכיר את הכדורגל", אמר המאמן. "חיי המנג'ר הם כמו לעמוד בקצה של צוק. החיים שלנו מסוכנים, אבל לי יש תחביב להסתכל מלמעלה על סיטואציות מסוכנות ואני חושב שאשאר בחיים. אם לא כאן, אז במקום אחר. אני לא עוצר כאן".

האיטלקי התייחס ליריבה, אסטוניה, הנחשבת לחלשה ביותר בפלייאוף: "בכל שבת רואים קבוצות קטנות שמנצחות קבוצות גדולות. עלינו לחשוב שמדובר ב-180 דקות של החיים שלנו - השחקנים, המאמן והעם האירי".

עוד לקראת הפלייאוף:

תומר יצחק מסביר למה פורטוגל תקועה
האריס מדוניאנין פורח בנבחרת בוסניה
חוס הידינק מבטיח להקשות על קרואטיה
למי עוד צריך לשים לב הערב באיסטנבול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully