וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "אני מקווה שסידורי האבטחה שלנו יספיקו"

10.11.2011 / 12:26

יו"ר מכבי תל אביב התייחס לשמירה על קבוצתו לפני אפס (20:00, ערוץ 10). דייויד בלו: "אנחנו בכושר טוב ומתחברים"

לאחר שהשיגה ניצחון מרשים בשבוע שעבר מול ריאל מדריד, מכבי תל אביב רוצה להמשיך את המומנטום במשחק חוץ לא פשוט מול אפס איסטנבול הטורקית הערב (חמישי, 20:00, שידור ישיר בערוץ 10).

לאור מערכת היחסים המתוחה בין שתי המדינות, מכבי תל אביב נמצאת תחת שמירה כבדה כשניידות משטרה ליוו את אוטובוס הקבוצה למלון ולאחר מכן גם לאימון המסכם אותו ערכה הקבוצה אמש.

היו"ר שמעון מזרחי התייחס בראיון לגל"צ לסוגיית האבטחה של הקבוצה ואמר: "כמובן שזה לא אותו מצב שהיינו רגילים לו בעבר, עם מאבטחי שב"כ שליווה את הנסיעות שלנו לכל משחק ביורוליג. דאגנו לסידורים שלנו, ואני מקווה שהם יהיו מספיק טובים עד שנצא מהמדינה מחר. הנושא נמצא בבדיקה של ועדת השרים לענייני ביטחון ואני מקווה שעד סוף החודש יימצא פתרון לכך".

דיוויד בלאט מקפיד להזהיר את שחקניו בנושא הריבאונד, וביקש מהם לנסות לשפר את התחום הזה בשני צידי צידי המגרש. בנוסף, ביקש בלאט להקפיד על אינטנסיביות לכל אורך המשחק.

דייויד בלו, שנמצא בתקופה טובה לאחרונה, מודה בשיחה עם וואלה! ספורט: "זה משחק שמאוד חשוב עבורנו. אם נשיג ניצחון בחוץ מולם, נוכל למצב את עצמנו במצב ובמיקום טוב מאוד בכדי לעבור הלאה לשלב הטופ 16".

עם זאת, בלו לא מקל ראש ביריבה: "אפס היא קבוצה עם סגל עמוק ויש להם שחקנים טובים בכל עמדה כמעט. המשחק הזה חשוב גם לאפס איסטנבול, אבל גם אנחנו נמצאים כרגע בכושר טוב ומתחברים כקבוצה. אני חושב שהמאמן דיוויד בלאט עשה עבודה מצוינת כדי להכין אותנו לעונה ולמשחקים כאלו, ואנו נבוא הערב כדי לנסות להציג את זה גם על המגרש". ג'ון שייר, אותו מעוניינים ראשי מכבי תל אביב להשאיל, צפוי שוב להישאר מחוץ לסגל.

עוד בנושא:

בלאט ומכבי ת"א מלאי בטחון לקראת אפס (20:00, ער' 10)
שון ג’יימס יגמור כמו סימונס או מוריס?
ליאור אליהו החדש בנה לעצמו מעמד אחר במכבי תל אביב
הבלוג של גרינוולד מזהיר את מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully