וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "זה לוקסוס לעשות הכנה של יומיים או שלושה"

9.11.2011 / 20:42

מאמן מכבי ת"א מרוצה לקראת אפס איסטנבול (ה', 20:00, ע' 10). סשה וויאצ'יץ': "מצפים מהקהל להיות השחקן השישי שלנו"

כשהיא חמושה בניצחון מרהיב על ריאל מדריד, מכבי תל אביב תתייצב למבחן הרביעי שלה בעונה האירופית ביורוליג בניסיון לחזור בשלום מטורקיה עם ניצחון על אפס איסטנבול (חמישי, 20:00, שידור ישיר בערוץ 10). ניצחון של הצהובים יעניק להם יתרון משמעותי בקרב על הטופ 16, בעוד שהפסד יגרור את סגנית אלופת אירופה למצוקה לקראת המשך העונה. היריבה הטורקית, שגם היא ניצחה פעמיים העונה, תנסה להמשיך ביכולת שאפיינה את הקבוצה במשחק החוץ באיטליה נגד מילאנו.

עוד בנושא:

הבלוג של גרינוולד מזהיר את מכבי תל אביב
ליאור אליהו הפך לשחקן הישראלי הכי טוב
אליהו מוכן לאווירה בטורקיה: "מקווים לצאת בשלום"
סשה וויאצ'יץ': "חייבים להגן על הבית ולהשיג את הניצחון"
יורוליג בוואלה! ספורט

"יש להם שחקנים נהדרים בכל עמדה"

במכבי תל אביב הספיקו להוריד את הרגל מהגז מבחינת קצב המשחקים אחרי שבשבוע שעבר הם לא שיחקו בליגה האדריאטית, ובליגה הם התפוצצו על מכבי אשדוד בדרך לניצחון קל שהגיע אחרי שני משחקים צמודים. אחרי שלושה משחקים כבר אפשר לראות שמכבי תל אביב מובילה במיעוט איבודי כדור (24). בלי קשר, מדובר במפגש פיקנטי במיוחד עבור דיוויד בלאט, שאימן את אפס איסטנבול (שנקראה אז אפס פילזן) ב-2007/8.

בצוות המקצועי הזכירו לשחקנים את המשחק מול ריאל מדריד וביקשו להציג משחק דומה, כלומר אינטנסביות בהגנה ותיאום קבוצתי. בלאט הזהיר את שחקניו כי "אסור להוריד הילוך אפילו לדקה מול הטורקים". במסיבת העיתונאים אמר המאמן: "עבורנו זה לוקסוס לעשות הכנה של יומיים או שלושה. היה לנו את זה לפני ריאל מדריד. זה יהיה משחק מסוג שונה, לא רק בגלל שאנחנו לא משחקים בבית, אלא בגלל שזה נגד קבוצה חזקה מאוד עם סגל מרשים ואולי מה שהכי חשוב, קבוצה שתארח השנה את הפיינל פור".

בלאט לא שוכח את היכולת שהציגו שחקניו נגד ריאל מדריד, ואמר: "היה לנו משחק נפלא נגד ריאל משני צידי המגרש, ושתי הקבוצות שיחקו טוב מאוד. הקבוצה שנפגוש ביום חמישי היא קבוצה נהדרת. הולך להיות משחק מהנה ותחרותי. נקווה להיות כשידינו על העליונה בתום המשחק".

ליאור אליהו, שחווה פתיחת עונה טובה מאוד עם 21 נקודות נגד מילאנו ועשר מול פרטיזן, ירד לשתיים בלבד נגד ריאל מדריד, אבל נחשב ללא ספק לאחד השחקנים המרכזיים ברוטציה של בלאט. לקראת המשחק אמר הפורוורד: "אנחנו פוגשים יריבה שיש לה קהל טוב מאוד. אנחנו רעננים ורעבים. אני חושב שאנחנו נמצאים במקום טוב עכשיו, ועוד מצפים לנו משחקים קשים".

על היריבה עצמה אמר אליהו: "הם קבוצה עם ספסל עמוק ושחקנים נהדרים בכל עמדה - סנטר טוב וגארדים טובים שקולעים מחוץ לצבע. גם השחקנים הגבוהים שלהם יכולים לקלוע מבחוץ. זה יהיה משחק ברמה גבוהה מאוד".

וויאצ'יץ' בונה על הקהל

באפס איסטנבול יודעים שהמשחק מול מכבי תל אביב יכול להעניק עידוד רב למועדון וביטחון לקראת המשך העונה האירופית. הטורקים פתחו את העונה עם ניצחון על פרטיזן בלגרד, הפסידו בנקודה לשרלרואה ובשבוע שעבר הם ניצחו את מילאנו 54:62. קרם טונצ'ארי, שפספס משחק ליגה בשבוע שעבר, חזר נגד האיטלקים. טרנס קינסיי לעומתו נפצע והוא בספק להתמודדות.

אופוק סאריצ'ה, מאמן אפס איסטנבול, נערך לקרב בהיכל סינאן ארדם, והעריך: "נשחק נגד קבוצה ששיחקה בפיינל פור בשנה שעברה ונאבקת על ראשות הבית, כמו שאנחנו נלחמים. זה משחק חשוב מאוד עבורנו, שעשוי להשפיע על הדירוג בבית, ולכן אנחנו רוצים לנצח. כדי להישאר בחלק העליון של הבית נצטרך לא להפסיד".

גם סשה וויאצ'יץ' יודע מה המפתח לניצחון: "זה יהיה המשחק הראשון שלנו בסינאן ארדם מול הקהל הגדול שלנו, ואנחנו מצפים מהם להיות השחקן השישי שלנו. כמובן שאנחנו נפגוש קבוצה נהדרת. הם שיחקו בשנה שעברה בפיינל פור. זה יהיה משחק קשה ונצטרך למצוא את הדרך לשמור על הביתיות ולהשיג את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully