וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ראשון לציון: "היינו כפסע מאסון"

7.11.2011 / 12:11

בקבוצה עדיין עוסקים בתקרית בה הותקף ניסן יחזקאל על ידי האוהדים, ויפנו למשטרה כדי "למגר כל תופעה של אלימות"

מאמן הפועל ראשון לציון, ניסן יחזקאל, קיבל אמש (ראשון) שיחות טלפון רבות מאוהדי הקבוצה שביקשו להתנצל על התקרית המכוערת בה הותקף רכבו של המאמן בסיום ה-1:1 מול הפועל חיפה בשבת. כזכור, כשיצא יחזקאל מהאצטדיון, הקיפו מספר אוהדים את רכבו, ירקו עליו ועל אשתו ואחד האוהדים אף בעט ברכב.

אמש התקבלו שיחות רבות גם אצל יחזקאל וגם אצל ראשי הקבוצה ובהן הביעו האוהדים צער רב על התקרית והבטיחו שיותר מקרים כאלה לא ישנו. האוהדים סיפרו לאנשי המועדון כי צעדי המאה שתוכננו מבעוד מועד גלשו ללא שליטה לאותו אירוע אלים שלא היה צריך לקרות והביעו חרטה עמוקה על מעשי חבריהם.

למרות שיחות החרטה וההתנצלות, במועדון החליטו שלא לבטל את הפגישה שתוכננה היום עם גורמים במשטרה. בקבוצה אף העבירו שמות של אוהדים שידוע בוודאות שנטלו חלק באירוע, מתוך כוונה להילחם בכל תוקף בכל גילוי של אלימות. שימוש יעשה גם במצלמות האבטחה הפזורות באצטדיון. "זה בכלל לא משנה כמה אנשים השתתפו בתקרית הזאת, גם אם מדובר בכמה בודדים שפשעו, זה עדיין חמור ביותר ואנחנו נמגר כל תופעה של אלימות במועדון שלנו", אמר גורם בכיר בקבוצה לוואלה! ספורט. "מדובר כאן במועדון שנבנה בעמל רב והגיע בתוך שנים ספורות מהליגה השלישית לליגת העל. היה כאן מקרה חמור והיינו כפסע מאסון יותר גדול. אנחנו מוכנים לכל מחאה של האוהדים, אבל יש גבול. לא ניתן יד לגילויים נוספים של אלימות".

בחלק המקצועי, התברר אתמול באופן סופי שהחלוץ סינדו דוסו סובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו והוא צריך לעבור ניתוח. המשמעות הישירה היא כי דוסו סיים את העונה וגם את דרכו במועדון. בראשון לציון החליטו להקפיא את חוזהו של החלוץ מחוף השנהב וכבר החלו בחיפושים אחר שחקן חופשי שיכול להגיע באופן מיידי, ואם לא יימצא כזה ימתינו לחלון ההעברות בינואר כדי להתחזק. לוואלה! ספורט נודע כי עוד בתחילת העונה דאגו בראשון לציון להשאיר תקציב כספי מיוחד לחודש ינואר למקרה שהקבוצה תצטרך להתחזק וכעת, לאור המצב העגום בטבלה, נראה שמספר שחקנים ישוחררו בינואר לטובת שחקני רכש חדשים.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully