וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "נצטרך לא להתייחס יותר מדי לאוהדים"

6.11.2011 / 10:46

מאמנה של הפועל ראשון לציון התייחס לתקרית שבה אוהדי הקבוצה תקפו את רכבו. חשש: סינדו דוסו גמר את העונה

הפועל ראשון לציון רשמה אתמול (שבת) משחק תשיעי ללא ניצחון אחרי 1:1 מאכזב נגד הפועל חיפה. האכזבה היתה גדולה עוד יותר, שכן מדובר היה בקרב תחתית שבו שלטה ראשון לציון והגיעה למספר מצבי הבקעה קורצים ביותר. מה שהעיב עוד יותר על הערב העגום של ראשון היה התקרית שבה הותקף רכבו של המאמן ניסן יחזקאל בסיום המשחק, בצאתו ממגרש החניה של האצטדיון. מספר אוהדים הקיפו את רכבו של המאמן, קיללו את יחזקאל עצמו ודרשו ממנו להתפטר. בנוסף ירקו על רכבו ואחד האוהדים אף בעט ברכבו של המאמן שלא נותר אדיש ויצא מהרכב. בסופו של דבר ולאחר חילופי דברים הדדיים נמנע עימות פיזי בין הצדדים.

כזכור, אתמול הגיעו כל אוהדי הקבוצה בחולצות שחורות במחאה על התנהלות הנהלת המועדון והיכולת החלשה שמציגה הקבוצה. לאורך המשחק קיללו האוהדים את הבעלים רביב ספיר ואת המאמן יחזקאל ודרשו משניהם להתפטר.
"כנראה שהאוהדים רצו לפרוק תסכול. זה לא נעים לקבל יריקות מטווח קצר, אבל יש מי שמטפל בעניין", אמר הבוקר המאמן יחזקאל לוואלה! ספורט. "זה בהחלט אירוע לא נעים אבל זה חלק מחייו של מאמן כדורגל, חלק מהיומיום של המאמן הישראלי בתקופה האחרונה. פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה בכדורגל ואני לא יודע להגיד אם נחצו גבולות. אני לא יודע מה הקו האדום מבחינתי או מבחינת האוהדים. אני אתן לבעלים לטפל בעניין כי אני צריך להתעסק בכדורגל. צריך לאמן את הקבוצה לנצח ולא להתעסק עם האוהדים".

המאמן נשאל האם תקרית מסוג זה מורידה את החשק להתעסק בכדורגל והשיב: "זה הצד הלא יפה של הכדורגל אבל יש גם הרבה דברים יפים בכדורגל ויצא לי להתנחם בהם. זה הצד הלא יפה, נצטרך לעבור את הימים האלה ולא להתייחס יותר מדי לאוהדים, לא לתת להם במה ולהמשיך הלאה". בהנהלת המועדון החליטו להגיב בחומרה על התקרית עם יחזקאל בסיום המשחק. "נטפל ביד קשה בכל מקרה של אלימות. אנחנו מכירים חלק מאלה שנטלו חלק באירוע וניתן למשטרה לעשות את העבודה", אמר גורם במועדון.

מלבד ההתפרעות של אוהדי הקבוצה, התברר שגם אוהדי הפועל חיפה השתוללו בסיום כלפי הבעלים יואב כץ ואף שברו את אחד החלונות בחדר הכושר של ראשון לציון באיצטדיון. היום תעשה הנהלת המועדון הערכת נזק והיא צפויה להעביר את דרישת התשלום להנהלת הפועל חיפה ויואב כץ.

בנוסף לכל האירועים נראה כי נחתה מכה נוספת על הקבוצה, הפעם במישור המקצועי. החלוץ מחוף השנהב סינדו דוסו התלונן שוב על כאבים בברכו ובמועדון יש חשש כבד כי מדובר בקרע ברצועה הצולבת שתשבית אותו ככל הנראה לתקופה ארוכה. אם החשש אכן יתאמת בבדיקה שיעבור החלוץ היום, יחליטו בראשון לציון להקפיאו ולהביא חלוץ זר חדש.


הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully