וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשון לציון והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

בלדוט העלה את המקומיים ליתרון בזכות פנדל מוצלח, אבל גלושצ'ביץ' השווה במחצית השנייה. שתי הקבוצות ירדו מאוכזבות

בהפועל ראשון לציון והפועל חיפה דיברו השבוע בעיקר על ניצחו, האחת על חשבון השנייה. בשתי קבוצות התחתית ראו במפגש שהתקיים הערך (שבת) בעיר היין הזדמנות לצאת לדרך חדשה, אבל המשחק הסתיים ב-1:1 ושתיהן יכולות להיות מאוד מאוכזבות.

ראשון הגיעה למשחק אחרי שלא ניצחה מאז המחזור השני ועם שער זכות אחד בארבעת המחזורים האחרונים. מול היריבה מהתחתית היא שיפרה במעט את טור הכיבושים, אבל לא את זה של הניצחונות. בחיפה לעומת זאת, ידעו שניצחון יעלה אותם מעל היריבה ומעל הקו האדום, אבל נקלעו לפיגור והחזרה למשחק הייתה רק באמצעות שער שוויון ולא יותר. בסיום 1:1 והרבה יותר הפסד של שתי נקודות מאשר רווח של אחת מבחינת שתי הקבוצות.

בדקה ה-33 הקבוצה הביתית עלתה ליתרון. אסי בלדוט העלה כדור קרן שפגע בידו של גולן חרמון, אלי חכמון הצביע על הנקודה הלבנה ובלדוט בעצמו כבש מול קאלה. עם העלייה למחצית השנייה ניצן שירזי ביצע שני חילופים בשורות הפועל חיפה, כשמיכאל זנדברג ומשה ביטון נכנסו במקום הישאם כיוואן וגל אראל וזנדברג היה זה שיצר לוולדימיר גלושצ'ביץ' את השוויון בדקה ה-49. עד הסיום שתי הקבוצות ניסו למצוא הכרעה, אך ללא תוצאות.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, אופיר צדוק, דור הלוי, ג'סטין זולו (גיא משפתי, 60), דודו אברהם (ינון ברדה, 68), אסי בלדוט, ריף מסיקה (עומר אצילי, 86), דייויד גומז.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, רן אבוקרט, אושרי רואש, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל (מיכאל זנדברג, 46), חנן ממן, הישאם כיוואן (משה ביטון, 46), יובל אבידור (סטפן דנקוביץ', 85), ולדימיר גלושצ'ביץ.


הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully