וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי לשחקניו: "אין פה גבר אחד על המגרש"

מאמן הפועל חיפה השתולל במחצית המשחק מול ראשל"צ: "אתם צריכים להתבייש". יחזקאל: "ממש לא מתרגש מקריאות הקהל"

לא שקט היה אמש (שבת) בראשון לציון - גם על כר הדשא וגם ביציעים. הקהל המקומי הגיע עם חולצות שחורות כאות מחמאה, בעוד הקהל של היריבה, הפועל חיפה, מחא אף הוא כנגד המאמן ניצן שירזי. בסופו של דבר, אוהדי שתי הקבוצות שקיוו לראות שלוש נקודות הסתפקו בנקודה, לאחר שהמשחק הסתיים ב-1:1.

"אני מאוד מתוסכל, כי היינו צריכים לנצח", אמר בסיום מאמן העולה החדשה ניסן יחזקאל. "היינו שווים לפחות עוד שער אחד וספגנו, והפסקנו לשחק. אם קאלה נבחר למצטיין אז אומר הכל. למרות השער, אני חושב שזה היה משחק ההגנה הטוב ביותר שלנו העונה". המאמן התייחס גם לקריאות הקהל נגדו והוסיף: "הציפיות בתחילת העונה הרקיעו שחקים ואני ממש לא מתרגש מזה. אני יודע שהקהל רוצה תוצאות והישגים, אבל זה לא ריאלי. אני מאוד מרוצה ממה שראיתי מהשחקנים שלי היום".

גם אצל היריבה לא ממש היה שקט, זאת בלשון המעטה. מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, השתולל על שחקניו במחצית המשחק: "ככה נראית קבוצה שרוצה לנצח? אין פה גבר אחד על המגרש. אתם צריכים להתבייש שככה אתם נראים במשחק כזה חשוב".

בסיום התייחס שירזי גם הוא לקריאות והקללות מהקהל: "זה עושה לי רע. ברור שאני לא נהנה מזה, אבל לפחות השבוע לא קיללו גם את השחקנים, אז זו איזשהי נחמה שקיללו רק אותי". על המשחק עצמו הוסיף המאמן: "אני מחלק אותו לשני חלקים, הראשון היה מבחניתנו זוועתי והחצי השני היה הרבה יותר טוב. עם זאת, אנחנו חייבים להשתפר והיכולת שלנו צריכה להיות הרבה יותר טובה. ציפיתי מהשחקנים שלי להיות יותר טובים, שיהיו יותר מאורגנים וטובים במשחק, אלו הדברים ששבאמת מטרידים אותי".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully