וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "אין גזענות בכדורגל האנגלי"

מאמן נבחרת אנגליה התעלם מהחקירה בעניינו של ג'ון טרי והחליט לזמנו למשחקי הידידות. אופטימיות בעניין ווין רוני

אנגליה סוערת בימים אלה מפרשת ההערה הגזענית שהשמיע ג'ון טרי באוזנו של אנטון פרדיננד. חקירת המשטרה וההתאחדות נמצאת בעיצומה, אבל את מאמן הנבחרת פאביו קאפלו לא מוטרד. האיטלקי הודיע שיזמן את הקפטן לסגל לקראת משחקי הידידות הקרובים מול שבדיה וספרד והצהיר: "מעולם לא נתקלתי בגזענות בחדר ההלבשה של הנבחרת".

קאפלו אמר: "לא ראיתי ולא שמעתי על גזענות בכדורגל האנגלי. גזענות בין שחקנים לא קיימת". המאמן אישר כי נפגש עם בכירי ההתאחדות ודן בנושא טרי וגם התייעץ עם מאמן צ'לסי אנדרה וילאש בואש: "אני לא רואה בעיה עם טרי כרגע. נצטרך לחכות ולראות מה יתגלה בחקירות, אבל טרי זכאי עד שיוכח אחרת. זה עקרון חשוב עבורי ועבור ההתאחדות".

עוד אמר האיטלקי כי לאחר פגישה עם ריו פרדיננד, אחיו של אנטון, החליט שלא לזמנו למשחקי הידידות הקרובים והכחיש כי ההחלטה קשורה בפרשת טרי. בכל מקרה, טרי לא אמור לשחק מול ספרד אלא רק מול שבדיה, כאשר בשני המשחקים צפוי המאמן להשתמש בצעירים רבים כמו פיל ג'ונס, דני וולבק, דניאל סטארידג' וג'ק רודוול. פרנק למפארד ישמש כקפטן כשטרי לא יהיה על המגרש.

לעניין אחר. ההתאחדות האנגלית הגישה לאופ"א ערעור על עונש ההשעייה שספג ווין רוני ושם מגלים אופטימיות כי העונש יופחת. בהתאחדות מתכוונים לשכור את שירותיו של עורך דין המומחה לענייני ספורט. עדיין לא הוחלט האם רוני עצמו יופיע בדיון.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully