וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית החליטה לערער על עונשו של רוני

החלוץ שהורחק משלושה משחקים יגיש תצהיר ויבקש הפחתת עונשו. בקהאם: "מעדיף מאמן אנגלי שיעמוד בראש הנבחרת"

יממה אחרי הדיווחים על כך שפאביו קאפלו צפוי לזמן את ווין רוני לסגל נבחרת אנגליה ליורו הקיץ על אף העונש הקשה וההרחקה שספג חלוץ מנצ'סטר יונייטד משלושה משחקים שיגרמו לו להיעדר מכל שלב הבתים, בהתאחדות האנגלית החליטו באופן סופי להגיש ערעור לאופ"א על חומרת העונש.

לאנגלים יש שישה ימים להגיש את הערעור. "אנחנו נערער כנגד ההרחקה משלושה משחקים שקיבל ווין רוני בעקבות המשחק נגד מונטנגרו במוקדמות יורו 2012", הודיע דובר ההתאחדות. כזכור, רוני בעט במיודרג דז'ודוביץ' המונטנגרי, ונענש בחומרה.

אחרי משחק ליגת האלופות נגד אוצלול גאלאץ, התייחס רוני לבעיטה, כינה אותה "טיפשית", והוסיף כי העונש שקיבל הוא קשה מדי: "זה יהיה בונוס אם יורידו לי משחק אחד מהעונש". בין השאר עתיד רוני להגיש תצהיר שבו הוא מבקש הפחתה בעונשו.

בתוך כך, כוכבה לשעבר של הנבחרת האנגלית דייויד בקהאם התראיין ב-BBC וסיפר כי היה מעדיף לראות מאמן אנגלי שעומד בראש הנבחרת. "מבחינה אידיאלית, כמובן שאתה רוצה לראות אנגלי מוביל את הנבחרת האנגלית, זה פשוט כמו שזה נשמע", אמר שחקנה של לוס אנג'לס גלאקסי. "למרות זאת, לא היו לנו האפשרויות האלה בשנים האחרונות, ולכן היה לנו מנג'ר שהצליח בכל העולם. כל אדם אנגלי רוצה לראות מנג'ר אנגלי".

בקהאם גם התייחס לשאלה האם צריך לזמן את רוני לסגל, על אף ההרחקה שתמנע ממנו להשתתף במרבית שלביו של היורו. "כמובן שזה מאכזב שרוני יחמיץ את משחקי השלב הראשון, אבל אם יש לך הזדמנות לקחת שחקן כמו ווין, אתה צריך לקחת אותו. זה ברור".

ווין רוני יוזמן לסגל אנגליה למרות ההרחקה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully