וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית תחקור את פרשת ג'ון טרי

הבלם שהשמיע אמירות גזעניות לעבר אנטון פרדיננד ממשיך להכחיש: "מקדם בברכה את החקירה ומצפה ששמי יטוהר"

פרשת ההערות הגזעניות שהשמיע בשבת בלמה של צ'לסי ג'ון טרי לעברו של שחקן קווינס פארק ריינג'רס אנטון פרדיננד, אחיו הצעיר של ריו, עולה מדרגה. ק.פ.ר פנתה להתאחדות האנגלית כדי שזו תחקור את החשדות, אותן מכחיש בשלב הזה הבלם הוותיק.

כידוע, הקבוצות נפגשו בשבת והבלוז הפסידו 1:0, אבל את מירב תשומת הלב תפס צילום וידאו שבו נראה טרי מסנן קללות גזעניות לעברו של הבלם: "אנטון, יש חתיכת שחור מזד***, חתיכת ראש ז***". טרי כאמור הכחיש את הדברים והוציא הודעה רשמית שבה טען: "ראיתי שיש הרבה תגובות לקטע וידאו בו אני מופיע במהלך המשחק. אני מאוכזב שאנשים הסיקו מסקנות לא נכונות לגבי ההקשר של הדברים שאמרתי לאנטון פרדיננד. הגבתי באגרסיביות, מעולם לא הייתי אמור דבר כזה ואני מאוכזב שאנשים בכלל חושבים שאני יכול לעשות דבר כזה".

טרי זכה היום (שלישי) לגיבוי מוחלט מצידו של המאמן אנדרה וילאש בואש. השחקן עצמו אמר: "אני מקדם בברכה את החקירה של ההתאחדות ומצפה ששמי יטוהר". המאמן הוסיף: "אנחנו כולנו עומדים מאחוריו של ג'ון. ג'ון הוא שחקן שמייצג את המדינה והקפטן שלה, יש לו אחריות רבה. שני המועדונים עדיין מדברים זה עם זה, ואנחנו מגבים את השחקן. לגבי השאר, נצטרך להמתין ולראות".

מנגד, יושב ראש ק.פ.ר טוני פרננדז צוטט באתר הרשמי של הקבוצה כאומר: "קווינס פארק ריינג'רס לא מוחלת על גזענות בשום דרך או צורה. אנחנו ניתן לשחקנים שלנו תמיכה חד משמעית כשמקרים מהסוג הזה קורים". בהתאחדות האנגלית אישרו כי הם קיבלו את דבר התלונה, אבל סירבו להרחיב בנושא: "ההתאחדות האנגלית תחל בתשאול של העניין". בנוסף, גם הסקוטלנד יארד החל בחקירת האירוע ואישר את הנושא.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully