וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו זכה בנעל הזהב

יוזביו ודי סטפנו העניקו לכוכב ריאל את הגביע הודות ל-40 שעריו בליגה אשתקד. הפורטוגלי: "רוצה להיות אחד הטובים אי פעם"

הכי גדול שיש? בואו לדבר איתנו על רונאלדו בפייסבוק

עונת 2010/11 אמנם הסתיימה לפני חודשים רבים, אך ההישגים ההיסטוריים של כריסטיאנו רונאלדו לא נשכחים כל כך מהר. הערב (שישי), בטקס חגיגי שנערך במלון במדריד, קיבל הסופרסטאר הפורטוגלי באופן רשמי את נעל הזהב על 40 שערי הליגה שהבקיע בעונה שעברה. כוכב ריאל מדריד, שנמצא בכושר מדהים גם העונה, הקדים את ליאונל מסי (31 שערים), אנטוניו די נטאלה (28) ומריו גומס (28).

רונאלדו קיבל את הפרס מאלפרדו די סטפנו ויוזביו האגדיים, שלושה ימים בלבד לאחר שחגג את שערו ה-100 בריאל מדריד. זוהי הפעם השניה שהפורטוגלי מקבל את התואר היוקרתי, לאחר שזכה בו ב-2007/08, אז הרשית 31 פעמים לזכות מנצ'סטר יונייטד. אגב, 40 השערים שהבקיע אשתקד העניקו לרונאלדו 80 נקודות דירוג (בשכלול של השערים וחוזק הליגה), ובכך שבר כוכב הבלאנקוס את שיא כל הזמנים של הפרס במתכונתו החדשה, שהחלה ב-1996.

"אני לא חושב על שבירת שיאים, רק על ריאל מדריד", אמר רונאלדו לאחר קבלת הפרס. "הייתי רוצה לזכות בתארים רבים עם הקבוצה. אני בן 26, אני עדיין לומד ויש לי עוד שנים רבות לפני, אני במועדון שמאפשר לי לזכות בתארים והמטרה שלי להיות אחד השחקנים הגדולים אי פעם".

על ההשוואות החוזרות ונשנות לליאונל מסי אמר הפורטוגלי: "לא אכפת לי מההשוואות האלה. זה כיף להתחרות נגד הטובים ביותר, אני אוהב לשחק נגד ליאונל וכל השחקנים הכי טובים באירופה, אבל זה לא משחק אישי אלא קבוצתי".

אגב, פתיחת העונה הנוכחית של רונאלדו טובה מזו של העונה שעברה, ולמען האמת היא הטובה ביותר בקריירה שלו עד כה עם 14 שערים ושמונה בישולים (לעומת 12 ו-7 אשתקד).

המספרים שהרכיבו את 100 השערים של רונאלדו

איזה רונאלדו גדול יותר? זה של ריאל או של יונייטד?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

צפו בטקס בו קיבל רונאלדו את הפרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully