וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי התקף הלב: מיקאיל טורנס חוזר לאירופה

אחרי שחתם במכבי תל אביב והתמוטט באימון, השלים הרכז התאוששות מפתיעה, הצטרף לאנקרה מהליגה הטורקית השנייה

בקיץ שעבר השתנו חייו של מיקאיל טורנס פעמיים: בפעם הראשונה, הוחתם רכז מכללת אלבמה לשעבר על ידי מכבי תל אביב, ועמד לקבל צ'אנס בבמה הגדולה ביותר של אירופה. ואז הגיע יום שישי ה-20.08.10, והשחקן התמוטט במהלך אימון שגרתי בפלורידה, והובהל לבית החולים. לקח לשחקן חמישה ימים עד שחזר לנשום בכוחות עצמו, את המדים הצהובים כחולים הוא לא לבש, והסיפור שלו ושל כדורסל היה נראה כמעט גמור.

אלא שטורנס לא ויתר, והמשיך לשחק כדורסל. לפני קצת יותר משנה, דיבר איתו אוהד גרינוולד, ושמע ממנו על התוכניות שלו להמשיך להקפיץ את הכדור הכתום. היום (חמישי), הושלם הסיבוב אותו עבר השחקן בן ה-23, כשהוא חתם בקבוצת אורמנספור אנקרה מהליגה השנייה בטורקיה.

לפני הסיפור עם מכבי תל אביב, ניסה טורנס את מזלו בדראפט ה-NBA אך לא נבחר, ככל הנראה בגלל בעיה שאובחנה בליבו. למרות האיבחון, ניסה טורנס את מזלו בליגת הקיץ של ה-NBA במדי לא אחרת מאשר מיאמי היט, אליה הצטרפו לאחרונה לברון ג'יימס וכריס בוש, אך לא קיבל אף דקה, ולא הצליח לקבל חוזה.

* אחרי שניסתה להחתים את קובי בריאנט, מגיעה וירטוס בולוניה שוב לכותרות, והפעם לא מסיבות טובות. שחקן הקבוצה ג'ארד הומן, אמריקאי המחזיק בדרכון בולגרי, נחתך מהקבוצה אחרי שהיכה את מאמנו אלסנדרו פינלי. הומן עמד על מאזנים של 15.3 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully