וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני בספק אם הגעת כספי ריאלית או רלוונטית"

מאמן מכבי תל אביב פסימי לגבי הצטרפות הפורוורד הישראלי. על ריאל מדריד (ה', 22:00, 10, 5HD): "בהחלט יש מה לשפר"

מכבי תל אביב תתייצב הערב (חמישי, 22:00, שידור ישיר בערוץ 10 ו-5HD) למשחק השלישי שלה העונה ביורוליג, שנחשב למשחק הקשה ביותר בסיבוב הראשון, ופוגשת את ריאל מדריד. מאמן הקבוצה דיוויד בלאט התראיין לגלי צה"ל והתייחס למאצ' אפ הצפוי נגד היריבה, שמגיעה עם מאזן מושלם של שני ניצחונות.

"כל משחק ביורוליג הוא קשה, ובמיוחד בבית שהוגרלנו אליו", אמר המאמן. "אנחנו פוגשים את הקבוצה הכי טובה בבית שלנו, נצטרך להתעלות כדי לנצח. אנחנו יכולים לשבש את המשחק הרגיל שלהם אם נעשה את הדברים שאנחנו טובים בהם. לא היינו טובים עד עכשיו בריבאונד. אם וכאשר נשנה את ההופעה שלנו בתחום הזה, ואם נדע לתרגם בצורה טובה יותר את הזריקות הפתוחות שיש לנו ואת האפשרויות במשחק מהיר, תהיה לנו אפשרות להשיג יתרון".

בלאט נשאל על העובדה שהוא צריך להתמודד בשלוש המסגרות ועד כמה זה מקשה עליו, והשיב: "זו עובדה שאנחנו משחקים בשלוש מסגרות. הטענה שלי לגיטימית, אבל עם טענות לא הולכים לבנק. זה לא משנה מה המצב ומה המסגרת, צריך לדעת להגיע למצב שכל הקבוצה יכולה להופיע בצורה טובה ומחוברת, ולתת משחק גדול כפי שאנחנו צריכים".

"אנחנו 0:5 באדריאטית, 1:1 ביורוליג ו-0:3 בליגה הישראלית", התייחס בלאט לאחוזי ההצלחה של מכבי תל אביב ונשאל האם הוא מרוצה ממה שהוא רואה עד עכשיו. "לך לבורסה, תעשה 90 אחוזי הצלחה, ותגיד לי אם אתה מרוצה. בהחלט יש מה לשפר. קשה לנהל שלוש מסגרות ביחד, אבל אני מרגיש טוב עם המאזן ויודע שאנחנו מסוגלים לשחק טוב יותר".

על השתלבותו של קית' לנגפורד, אמר המאמן: "ייקח ללנגפורד חודש ימים להיכנס לעניינים. שחקן שבא לקבוצה כשהוא לא מגיע ממסגרת פעילה צריך לעבור התאקלמות. בכל יום הוא עושה עליית מדרגה. זה יגיע, זה פשוט ייקח עוד זמן". על סופוקליס שחורציאניטיס, הוסיף בלאט: "סופו צריך להיות מרוכז, העזרה צריכה להגיע בזמן, ובגלל הנפח שלו אנחנו צריכים שאנשים לא יגעו בו וייפלו", כשהוא רומז על השריקות שפעמים רבות השופטים שורקים נגד הסנטר היווני. בלאט גם התייחס לאפשרות שעמרי כספי יצטרף, ואמר: "זה מהלך מבורך. אני בספק אם זה ריאלי או רלוונטי, כי אני חושב שהשביתה תיגמר. הייתי בטוח שהשביתה תיגמר מוקדם יותר".

עוד בנושא:

ג'ורדן פארמר: "בבית אנחנו צריכים לנצח קבוצות איכותיות כאלו"
דווין סמית: "כולם יבואו חדורי מוטיבציה ובטוחים בעצמם"
יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully