וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: בסטיאן שווינשטייגר ייעדר חודש וחצי

כוכב הבווארים שבר את עצם הבריח ב-2:3 על נאפולי. היינקס: "השחקנים מודאגים". מוריניו מהלל את השיא של רונאלדו

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

בואו לדבר על ההישג של רונאלדו בפייסבוק

מחזור מרתק היה לנו הערב (רביעי) בליגת האלופות, בסיומו קיבלנו קבוצה נוספת שהבטיחה מדובר בריאל מדריד כמובן, שנעזרה בצמד היסטורי של כריסטיאנו רונאלדו (שהביא אותו ל-100 שערים במדים הלבנים) כדי להשיג ניצחון חוץ ראשון בתולדותיה על ליון - 0:2. קבוצות נוספות שעשו צעד גדול אל עבר השלב הבא הן באיירן מינכן (2:3 נפלא על נאפולי), מנצ'סטר יונייטד (0:2 על גאלאץ) ואינטר (1:2 על ליל).

אז מה היה לנו הערב בליגת האלופות?

מוריניו מתמוגג מההישג של הכוכב שלו

אין ספק כי הכוכב הגדול של הערב הוא כריסטיאנו רונאלדו, שהמשיך בכושר ההבקעה הבלתי רגיל שלו ונעצר על לא פחות מ-100 כיבושים במדי ריאל מדריד, אחרי 105 משחקים במדים הלבנים. "כל השערים שכבשתי חשובים, בעיקר אלו שעזרו לקבוצה לנצח", הצטנע גיבור הערב עם תום הניצחון על ליון. "מה שחשוב היום זה שניצחנו את המשחק. המאמן ביקש מאיתנו לנצח, לעבור שלב ולשחק טוב. עשינו זאת מול יריבה קשה וטובה. כרגע אנחנו לא מנסים להשתוות לברצלונה, יש לנו את הדרך שלנו. מה שחשוב זה שעלינו שלב".

"כל השערים שכבשתי חשובים, בעיקר אלו שעזרו לקבוצה לנצח. מה שחשוב היום זה שניצחנו את המשחק. המאמן ביקש מאיתנו לנצח, לעבור שלב ולשחק טוב. עשינו זאת מול יריבה קשה וטובה. כרגע אנחנו לא מנסים להשתוות לברצלונה, יש לנו את הדרך שלנו. מה שחשוב זה שעלינו שלב".

ז'וזה מוריניו היה קצת יותר נדיב והחמיא לכוכב שלו: "זה קצב מדהים ואני חושב שבשבוע הוא יקבל את נעל הזהב ויוכתר כסקורר המוביל באירופה. 100 שערים בריאל זה מדהים, אבל יותר חשוב לנו ההישג הקבוצתי. היה לנו רקורד שלילי בליון וזה ניצחון ראשון בהיסטוריה בסטאד דה ז'רלאן וזה פנטסטי. המטרה הייתה להשיג שלוש נקודות ולשחק טוב ואנחנו בשלב הבא".

קבלו את כל המספרים שהרכיבו את 100 השערים של רונאלדו

גם מריו גומז שובר שיאים

באיירן מינכן ניצחה 2:3 את נאפולי במשחק דרמטי, בעקבותיו הצליחו הבווארים לעשות צעד גדול אל עבר שמינית הגמר עם ניצחונם ה-200 באירופה, כשהם כובשים את השער ה-700 שלהם במפעלים האירופיים וה-250 בליגת האלופות. למרות זאת, הם איבדו את הכוכב שלהם בסטיאן שווינשטייגר, ששבר את עצם הבריח וייעדר חודש וחצי מהמגרשים.

"השחקנים היו מודאגים מאוד באופן טבעי מהפציעה של שווינשטייגר", אמר יופ היינקס. "אבל עד עכשיו הצלחנו להתמודד מצוין עם הפציעות של השחקנים. בסטיאן הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו. הרופאים אמרו שבסטיאן ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות". לגבי יכולת הכיבוש של מריו גומז אמר היינקס: "את זה שמריו גומז יודע לכבוש שערים, כולנו יודעים".

וגם בשערים עסקינן, הרי שגם בגרמניה חוגגים שיא נאה ובמקרה הזה מדובר במריו גומז. החלוץ הפנטסטי של באיירן המשיך הערב את כושרו הנהדר, כשהבקיע את כל השערים של הבווארים ושבר את שיא השערים של שחקנים גרמנים בליגת האלופות (17), תוך שהוא עוקף על הדרך את מיכאל באלאק (16). "שיחקנו מחצית ראשונה נהדרת, ממש נהנו לשחק בה ואז אני הייתי השחקן שהיה במרכז העניינים", הטצנע גומז בסיום. החלוץ אף התייחס לפציעה של שווינשטייגר ואמר: "שווינשטייגר היה חסר לנו מאוד ב-30 הדקות האחרונות והתקשינו לייצר מצבים נוספים".

מנגד, מאמן נאפולי וולטר מצארי ניסה למצוא את חצי הכוס המלאה בסיום, כשאמר: "שיחקנו מצוין במחצית השנייה, גם ב-10 מול 11 וניסינו הכל בסיום. חבל שהפסדנו, אבל אנחנו חוזרים לנאפולי שמחים. הגענו לכאן ובדקות ארוכות כפינו את סגנון המשחק שלנו מול הקבוצה הביתית הכי טובה באירופה יחד עם ברצלונה. הכרחנו אותם להתגונן במחצית השנייה. נגד קבוצות ברמה כזו אסור לספוג, אבל בסך הכל לא נפלנו מאחת הקבוצות הטובות בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ווין רוני, קשר-כוכב

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את אוצלול גאלאץ בשחזור התוצאה מהמפגש הראשון בין השתיים ברומניה. השדים האדומים שיפרו את מאזם לשמונה נקודות, עלו לפסגת הבית ועשו צעד חשוב אל עבר שמינית הגמר. ווין רוני, שכבש את השער השני, אמר: "עשינו את העבודה שלנו הערב. היינו צריכים לנצח ובליגת האלופות אין אף פעם משחקים קלים. היה משחק קשה מאוד, אוצלול עבדה קשה מאוד והיה קשה לשבור אותה".

על כך ששיחק הערב דקות ארוכות בקישור הוסיף הכוכב האנגלי: "שיחקתי הרבה בקישור בגיל צעיר. היום המנג'ר ביקש ממני לעשות זאת והייתי שמח. כבר אמרתי בעבר שאני כדורגלן מספיק טוב, שיכול לשחק בכל עמדה על כר הדשא".

מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד. אוצלול הייתה מאוד אגרסיבית והגנה בצורה מצוינת, הם היקשו עלינו מאוד. רוני היה פנטסטי במרכז הקישור. הוא שיחק מצוין".

קומפני: "לא נופלים מאף קבוצה באלופות"

מנצ'סטר סיטי ניצלה עד תום את הפסדה של נאפולי ועלתה על חשבונה למקום השני אחרי ניצחון חוץ קליל 0:3 על ויאריאל. השתיים ייפגשו במחזור הבא באיטליה למשחק שיכריע מי תעלה לשלב הבא. "יהיה משחק גדול ובשביל זה אנחנו משחקים בליגת האלופות", אמר וינסנט קומפני. "תמיד חשבנו שאם נעשה את העבודה כמו שצריך, אנחנו לא נופלים מאף קבוצה במפעל. לא צריך להסתכל על קבוצות אחרות כי אנחנו יכולים לנצח בכל משחק".

הבלגי התייחס למשחק במדריגאל: "לא עשינו שום דבר מטורף, פשוט היינו סבלניים וזה השתלם. זו הייתה ההופעה ההגנתית הטובה ביותר שלנו העונה באלופות. החלוצים שלנו קטלניים ועשו עבודה נהדרת. אנחנו כובשים הרבה שערים בכל משחק, שיתוף הפעולה מצוין וזה טוב. אנחנו יכולים להחליף שחקנים, אבל לא מאבדים כוח וגם זה חשוב".

רוברטו מאנצ'יני לא יצא מגדרו: "כל משחק הוא קשה ועכשיו יש לנו עוד משחק תוך 60 שעות ונצטרך להחליף כמה שחקנים. אנחנו נראים טוב, אבל אפשר עוד להשתפר.

מיליטו: "ניצחון מאוד חשוב"

אינטר, שמקרטעת בתחתית הסריה A, קרובה מאוד לשמינית הגמר אחרי ניצחון 1:2 על ליל שהעלה את מאזנה לתשע נקודות בראש בית ב'. ניצחון על טרבזונספור בטורקיה בעוד שלושה שבועות יבטיח לנראזורי את המקום הראשון בבית. דייגו מיליטו, שמיעט מאוד לשחק בתקופה האחרונה, קיבל את המקום בהרכב והחזיר לקלאודיו ראניירי עם השער השני במשחק.

"זו הייתה תקופה רעה עבורי, אבל ברוך שפטרנו. סופסוף הצלחתי לכבוש תודות למהלך הענק של חאבייר סאנטי", אמר החלוץ. "אתה נהיה חרד כשדברים לא הולכים, אבל עכשיו אני רגוע ואמשיך לתת הכל. זה היה ניצחון חשוב מאוד. אחרי ההפסד בליגה בשבת רצינו להגיב והצלחנו. שלוש הנקודות שמות אותנו במצב נוח בליגת האלופות".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully