וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "השופט הרג לנו את המשחק"

במכבי תל אביב זועמים על מאיר לוי שהרחיק את פונצ'ץ: "מאיפה הוא הביא את האדום הזה?". פאביצ'ביץ' יפתח נגד סטוק

במכבי תל אביב קיוו לשמור על המקום הראשון גם בתום המחזור ה-10, אבל ה-0:0 נגד בני יהודה אמש (שני) בבלומפילד לא הספיק הקבוצה ירדה למקום השני בטבלה. בקבוצה התקשו להשלים עם הכרטיס האדום ששלף השופט מאיר לוי לבלם רוברטו פונצ'ץ בדקה ה-56 – מה ששינה את כיוון המשחק וגרם לצהובים להתגונן אחרי שלפני כן שלטו במגרש והגיעו להרבה הזדמנויות.

"השופט הרג לנו את המשחק", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט, "אין לי מושג מאיפה הוא שלף את הכרטיס האדום הזה. רואים בבירור שהשחקן שהוכשל גם לא היה האחרון בדרך לשער ואי אפשר להגיד שנמנע מצב ודאי לכיבוש כי היו עוד שלושה שחקני הגנה ליד פונצ'ץ באותו מהלך. בכל מקרה זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח ויכולנו להכריע אותו גם בעשרה שחקנים, חבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שהגענו אליהן".

למרות האכזבה מאיבודן של שתי נקודות, במכבי היו מרוצים מהיכולת שהציגה הקבוצה לאורך דקות ארוכות, כזו שלדבריהם הזכירה את זו מתחילת העונה. מי שקיבלו את מירב המחמאות היו השוער הצעיר ברק לוי והקשר רפי דהן.

"היה מתסכל לא לנצח, אבל אנחנו יכולים לצאת מאוד מעודדים מהלחימה ומהרוח אחרי ההרחקה", אמר הקשר דור מיכה בסיום המשחק. "שיחקנו אחד בשביל השני ונלחמנו, ובמשחק כזה כשאתה מסיים בתיקו, אתה יוצא ברגשות מעורבים. עד הדקה ה-60 שלטנו במשחק ויצרנו הרבה מצבים ליד השער, אבל אחרי שמרחיקים לך שחקן הדברים קצת משתנים", אמר הקשר.

מואנס דאבור הוסיף: "אנחנו גאים אחד בשני. המשכנו לשחק כמו שצריך וה-0:0 הזה הוא לא סוף העולם. נכון שהגענו למצבים גם בסוף המשחק ב-10 שחקנים, אבל לעייפות גם היה משקל במשחק הזה. נראינו טוב עד האדום והיינו צריכים לגמור את המשחק עם ההזדמנויות שהיו לנו".

חיימוב ייעדר מאימונים?

סאבו פאביצ'ביץ' לא פתח בגלל פציעה, אבל ישב על הספסל למקרה חירום. אחד כזה היה הרחקתו של פונצ'ץ והמונטנגרי נשלח לכר הדשא למרות הכאבים בקרסול מהם הוא סובל. פאביצ'ביץ' צפוי לפתוח בהרכב נגד סטוק סיטי ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית. יואב זיו המורחק לא ישחק נגד האנגלים.

האריס מדוניאנין זומן אמש, באופן רשמי לסגל נבחרת בוסניה לקראת צמד משחקי הפלייאוף מול פורטוגל, בקרב על כרטיס ליורו 2012. המשחק הראשון ייערך ב-11 בנובמבר בבוסניה, הגומלין יתקיים ארבעה ימים מאוחר יותר, בליסבון.

מי שעשוי לקבל מנוחה בימים הקרובים הוא השוער גיא חיימוב, שעשה אמש צילום סי.טי. בקרסולו הפגוע. לאחר הצילום נתברר כי חיימוב סובל מפגיעה בסחוס שנמצא בעצם שמחברת את הקרסול לכף הרגל ומשם נובע הכאב ממנו סבל בשבועות האחרונים ושהשפיע גם על היכולת שלו. היום צפויה להתקבל החלטה האם לאפשר מנוחה מוחלטת לשוער או פשוט להוריד ממנו חלק מהעומס באימונים. בכל מקרה, מתוכנן ברק לוי לפתוח במשחק נגד סטוק.

צפו במכבי תל אביב ובני יהודה נפרדות ב-0:0

לפני מכבי: סטוק הפסידה בבית לניוקאסל

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully