וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו הורחק לשלושה משחקים באירופה

25.10.2011 / 11:51

מגן מכבי ת"א, שבעט את נעלו על הקוון בהפסד לסטוק, יראה את המשך שלב הבתים מהיציע. הרכב מחליפים מול מכבי פ"ת בטוטו

מגן מכבי תל אביב יואב זיו ספג היום (שלישי) עונש הרחקה לשלושה משחקים, כך קבע בית הדין המשמעתי של אופ"א. זיו קיבל את העונש לאחר שספג, כזכור, כרטיס אדום במשחקם של הצהובים ביום חמישי הקודם באנגליה מול סטוק סיטי (3:0), במשחק השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית, זאת לאחר שבעט בלי כוונה את הנעל לכיוונו של קוון המשחק.

משמעות ההרחקה של העונש היא שזיו סיים למעשה את הופעותיו באירופה, כנראה לעונה, כיוון שהוא ייעדר משלושת משחקי הבאים של הקבוצה בשלב הבתים, בבלומפילד נגד סטוק סיטי ביום חמישי הבא, לאחר מכן גם בבית נגד בשיקטאש ובמחזור האחרון, באוקראינה נגד דינמו קייב. רק אם מכבי תל אביב תעפיל לשלב הבא, מה שנראה כרגע כקלוש ביותר, אז יוכל זיו לשחק במסגרת אירופית. אם לא, אז בעונה הבאה.

מקום ראשון בפאשלות של ESPN - הכוכב יואב זיו

יואב זיו: "הפכתי בעל כורחי לכוכב 'יו טיוב' בעקבות ההרחקה"

במכבי תל אביב הגנו על יואב זיו, למרות התנהגותו

סבן ופונצ'ץ בלמים, קהת ומנשרוב בקישור

בתוך כך, המשיכה הקבוצה באימוניה לקראת משחקה ביום רביעי ברבע גמר גביע הטוטו, שוב נגד מכבי פתח תקוה. הוכחה נוספת לעומק הסגל של הקבוצה התקבלה הבוקר, באימון המסכם לקראת המשחק שייערך באצטדיון רמת גן.

למעט השוער ברק לוי והקרואטי רוברטו פונצ'ץ, ששיחקו בניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה בליגה ביום ראשון, שוחררו כל השחקנים ששיחקו 90 דקות ואף זכו ליום כיף במרחצאות חמי געש. ברשימה נכללים גיא חיימוב, מוסא קונאטה, דור מיכה רוברטו קולאוטי, האריס מדוניאנין, שרן ייני, עומר ורד, רפי דהן וגיז'רמו ישראלביץ', כשאליהם צורף גם הבלם הברזילאי ניבאלדו הפצוע. כל אלה למעשה יזכו לשלושה ימי חופש, שכן הקבוצה כולה תשוב להתאמן ביום שישי.

הבלם סאבו פאביצ'ביץ' הסתפק באימון ריצה וגם הוא לא ייכלל בסגל למשחק בגביע הטוטו. מי שיחזרו להרכב הם החלוץ אלירן עטר שסיים עונש הרחקה משני משחקי ליגה וכן יואב זיו, שיפתח כמגן ימני.

על פי התרגול, יתופקד קלמי סבן כבלם, לצד פונצ'ץ, כאשר רחמים צ'קול יפתח כמגן שמאלי. תום מנשרוב, רועי קהת ודיאא סבע, שלא זכו לדקות משחק לאחרונה, ישתפו פעולה בקישור. מואנס דאבור יפתח לצידו של עטר בהתקפה.

הרכב משוער: ברק לוי, יואב זיו, רוברטו פונצ'ץ, קלמי סבן, רחמים צ'קול, משה לוגסי, רועי קהת, תום מנשרוב (אלי זיזוב), דיא סבע, מואנס דאבור, אלירן עטר.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully