וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "יואב זיו הוא אחד השחקנים ההוגנים בקבוצה"

21.10.2011 / 8:30

הצהובים הגנו על המגן שהורחק בתבוסה 3:0 לסטוק: "הוא לא עשה את זה בכוונה". קולאוטי: "ההתמודדות הפיזית הייתה קשה"

מכבי תל אביב שספגה אמש (חמישי) תבוסה כואבת 3:0 נגד סטוק סיטי במחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית, תנחת הערב בישראל ותנסה להתאושש מהר ככל הניתן לקראת משחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון בבלומפילד. למעשה לשחקנים של המאמן מוטי איוניר יהיה רק יום אחד בכדי להתכונן למשחק, כאשר היום יקבלו השחקנים מנוחה ומחר יקיימו אימון יחיד לקראת ההתמודדות.

לעיניי הבעלים מיטש גולדהאר שנכח ביציע, שוב הובסו הצהובים במשחק חוץ, ונראה כי לאחרונה מסתמנת בעיה קשה לקבוצה מחוץ לבלומפילד, הן בליגת העל ובמיוחד במסגרת האירופית. ההגנה שוב נראתה חדירה ביותר ושחקני סטוק הגיעו בקלות למצבי הבקעה, אותם תירגמו לשלושה שערים די מהירים עוד במחצית הראשונה. למרות שעוד נשארו לצהובים סיכויים תאורטיים להעפיל לשלב הבא, ספק אם מישהו במועדון מאמין כעת שהמשימה אפשרית ונראה שמירב המאמצים ירוכזו כעת בליגה, אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בככל המסגרות.

האירוע הבולט במשחק אמש היה הכרטיס האדום שספג המגן יואב זיו בדקה ה-56 בעקבות בעיטת נעל על הקוון. האירוע החל בכך שזיו טען לעבירה שלא נשרקה לזכותו ובתגובה בעט את נעלו לכיוון הקוון שעמד בסמוך אליו. במכבי חוששים כי זיו צפוי לעונש כבד מאופ"א וכי המגן יורחק למספר רב של משחקים. "מדובר במקרה של חוסר מזל. שחקן של סטוק דרך לי על הנעל והוריד לי אותה ומתוך תסכול בעטתי בנעל והיא עפה ישר על הקוון. התנצלתי בפני הקוון גם על המגרש וגם בסיום המשחק בחדר ההלבשה", אמר זיו בסיום המשחק.

שחקן נוסף בקבוצה אמר: "יואב הוא אחד השחקנים הכי הוגנים בקבוצה, אני בטוח שהוא לא עשה את זה בכוונה". על המשחק עצמו אמר השחקן: "לא ברור מה קורה לנו במשחקי החוץ. נצטרך לחזור לעצמנו כמה שיותר מהר".

החלוץ רוברטו קולאוטי, שנכנס כמחליף בדקה ה-41 לאחר פציעתו בקרסול של אלירן עטר, אמר: "ספגנו שלושה שערים במחצית הראשונה מקבוצה כמו סטוק שכובשת ממצבים נייחים גם בליגה האנגלית. ההתמודדות הפיזית מולם הייתה קשה ואנחנו באנו לשחק כדורגל אבל זה לא מספיק כדי לכבוש. ביום ראשון יש לנו משחק בליגה נגד מכבי פתח תקוה ונקווה להתאושש מולם ולחזור למסלול הנצחונות".

מי שנמצא בספק למשחק הליגה ביום ראשון הוא הבלם המוטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', ששיחק פצוע, לאחר שטרם החלים לחלוטין מהפציעה בקרסולו. פאביצ'ביץ' עלה לשחק למרות שהרגיש כאבים עזים ברגלו, עוד לפני המשחק ובסופו של דבר, הוחלף במהלך המחצית השנייה על ידי עומר ורד. שחקן נוסף שיעדר הוא עטר, שבנוסף לפציעתו בקרסול, גם סוחב עונש הרחקה בליגה.

איוניר: "אנחנו לא מספיק טובים לרמה הזו"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully