וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "מדובר במקרה של חוסר מזל"

20.10.2011 / 23:20

מגן מכבי תל אביב סיפק הסבר משלו לתקרית בעיטת הנעל לעבר הקוון. איוניר: "אנחנו לא מספיק טובים בשביל הרמה הזו"

ארבעה ימים בלבד חלפו מההפסד של מכבי תל אביב בקרית שמונה והיום (חמישי), יצאו הצהובים מבריטניה סטדיום שבאנגליה עם תבוסה כואבת 3:0 מול סטוק סיטי. מכבי לא ממש הגיעה למשחק ונראתה המומה כבר מהרגע הראשון, כשקנווין ג'ונס (12), קמרון ג'רום (26) וריאן שוטון (32) כבשו וסגרו את המשחק כבר במחצית הראשונה. מה שבהחלט גנב את ההצגה במשחק היה בעיטת הנעל של יואב זיו לעבר הקוון, מה שזיכה אותו בכרטיס אדום וגם עשוי לעלות לו בהרחקה ממושכת.

"נפלנו בדיוק במקומות בהם ידענו שסטוק חזקה ושיהיה לנו קשה להתמודד איתה בהם, כמו המצבים הנייחים, הקרנות והצאות החוץ", סיכם מוטי איוניר, "לצערי הרב ספגנו שני שערים כבר בפתיחת המשחק והם בעצם הכריעו את המשחק. השחקנים עשו הכל כדי להתמודד מול אחת מהקבוצות הכי פיזיות באירופה, שמשחקת בליגה הטובה באירופה. אנחנו עדיין לא מספיק טובים בשביל הרמה הזו, אבל אני בטוח שבבלומפילד נהווה יריב שקול".

יואב זיו התייחס להרחקה שלו, והסביר: "מדובר במקרה של חוסר מזל. שחקן של סטוק דרך לי על הנעל והוריד לי אותה. מתוך תסכול בעטתי בנעל והיא עפה ישר אל הקוון. התנצלתי בפניו גם על המגרש וגם בסיום המשחק, בחדר ההלבשה". אלירן עטר הוחלף בדקה ה-42 אחרי שספג מכה חזקה בקרסול והוא צפוי להיבדק אחרי חזרתה של הקבוצה לישראל.

ריאן שוטון, שכבש את השער השלישי של סטוק סיטי, אמר בסיום: "היכולת הביתית היא חשובה מאוד מבחינתנו, אז אנחנו שמחים מאוד שהשגנו את שלוש הנקודות הערב. ידענו שיהיו לנו שטחים פנויים ושאנחנו חייבים לתקוף בבית. היינו צריכים להשיג את השער הראשון וידענו שמצבים נייחים יהיו קריטיים עבורנו וזה מה שעשינו. יהיה לנו קשה בבלומפילד. זה אולי נראה קל בטלויזיה, אבל תאמינו לי שיהיה משחק קשה בחוץ".

קנווין ג'ונס, שכבש את הראשון, הוסיף: "היום יצאנו למגרש וידענו מה אנחנו צריכים לעשות כדי להשיג תוצאה טובה. צריך לזכור שמכבי תל אביב במקום השני בליגה שלהם, אבל אנחנו היינו פשוט מודאגים מעצמנו ומאיך שאנחנו צריכים לשחק ואני שמח שזה עבד".

מכבי תל אביב הובסה 3:0 בסטוק
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully