וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "הפכתי בעל כורחי כוכב בעקבות סרטון ההרחקה"

21.10.2011 / 20:22

מכבי ת"א נחתה, המגן הסתכל על האדום בדרך משעשעת, אך לוקח את מכבי פ"ת ברצינות: "חובה לנצח, לחמן הוא מוטיבטור"

יממה לאחר התבוסה 3:0 במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית, נחתה הערב (שישי) מכבי תל אביב בישראל. בשבת צפויה הקבוצה לקיים אימון שיהיה בעצם היחיד לקראת משחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון בבלומפילד במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל.

המאמן מוטי איוניר יחסר את החלוץ המורחק אלירן עטר ואת צמד הפצועים ברק יצחקי וניבאלדו, שייעדרו כחודש. מי שנמצא בספק גדול מאוד למשחק הוא הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', שלא מצליח להחלים מפציעה טורדנית בעצם הקרסול. פאביצ'ביץ' פתח אמש בהרכב אולם הוחלף בדקה ה-64 בשל הכאבים ברגלו.

יואב זיו: "לא יודע מה גרם לי לאבד את העשתונות"

מי שעמד אמש במרכז העניינים הוא המגן יואב זיו, שהורחק בכרטיס אדום לאחר שבעט נעל על הקוון בדקה ה-55. במכבי מניחים שזיו יספוג עונש הרחקה כבד מאופ"א. "הבנתי שהפכתי בעל כורחי לכוכב ב'יו טיוב' בעקבות סרטון ההרחקה", אמר זיו בחצי חיוך עם נחיתתו בארץ. "זה מקרה מוזר ומצחיק קצת, אפילו עם קצת מזל רע. אני מקווה שזה יסתיים בזה ולא במשהו חמור יותר.

"גם השופט אמר לי ש'אין לו ברירה אלא להרחיק אותי', הוא יודע שזה לא היה מכוון וגם לקוון אמרתי שהוצאתי את כל התסכול על הנעל כי ניסיתי לבעוט עם הנעל בדשא ובטעות היא עפה על הקוון", המשיך זיו להסביר את פשר האירועים. "זה קורה, אני לא יודע מה בדיוק גרם לי לאבד את העשתונות, לא חושב שזה בגלל הקהל. היו הרבה עצבים בירידה לחדר ההלבשה, היו ויכוחים עם המאמן שלהם ועם שחקנים שלהם והיו קצת דחיפות במנהרה בדרך לחדר ההלבשה.

"זה המשיך אחר כך בזה שבכל פעם שקיבלתי את הכדור ספגתי תיקול מאוחר מאחד השחקנים שלהם (האנגלים כעסו על זיו כי בגללו הורחק אחד משחקני סטוק במחצית הראשונה לאחר שספג מרפק לפניו - ר.ב.). בין האדום שהם ספגו לאדום שלי, ספגתי שלוש מכות ללא כדור ואחת מהן היתה דריכה שפשוט הורידה לי את הנעל מהרגל. הוא פשוט דרך עליי ואז קרה מה שקרה", עוד הוסיף המגן הצהוב.


כוכב היו טיוב יואב זיו

במכבי תל אביב הגנו על יואב זיו אחרי ההרחקה

נתתם כבר כותרת לתמונה של יואב זיו והנעל?

יואב זיו: "בדרך כלל זה משפיע כשקבוצה מחליפה מאמן"

זיו אף התייחס לחלק המקצועי ולעובדה שהקבוצה מתקשה בעיקר במשחקי החוץ שלה לאחרונה: "אני אפריד בין הליגה לליגה האירופית. אני חושב שהאנגלים פשוט ניצלו את היתרון הברור שלהם במצבים נייחים. הם קבוצה הרבה יותר פיזית וזה היתרון שלהם. התחלנו את המשחק טוב מבחינת הנעת כדור, אבל לא עשינו משהו אפקטיבי, ידענו שהם מסוכנים בזה, אבל לא הצלחנו למנוע זאת. הרבה משחקים בכדורגל מוכרעים בכדורים נייחים, אבל במשחק הספציפי הזה, זה היה היתרון הברור שלהם. הוצאות החוץ שלהם נראו כמו קרנות. הם גמרו את המשחק די מהר".

המגן כבר מסתכל קדימה לעבר משחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון: "התרופה הכי טובה לעצור את המשחקים האחרונים זה פשוט לנצח. מבחינתנו זו חובה. אנחנו פוגשים את מכבי פתח תקוה פעמיים באותו שבוע (המשחק השני ביום רביעי במסגרת רבע גמר גביע הטוטו – ר.ב.), אבל כרגע אנחנו מתייחסים קודם כל למשחק הליגה הקרוב ואחר כך למפגש השני".

זיו התייחס לעובדה שהיריבה תגיע עם מאמן חדש, אייל לחמן שהחליף את מרקו בלבול על הקווים, והוסיף: "כמו שאנחנו רואים בליגה שלנו תמיד יש אפקט לזה שקבוצה מחליפה מאמן, זה בדרך כלל משפיע לטובה. לחמן הוא מאמן טוב והוא גם מוטיבטור לא פחות טוב מזה. נצטרך לעשות את העבודה שלנו ולבוא עם מוטיבציה כפולה, כי אנחנו לא יכולים להוריד את הרגל מהגז".

מכבי תל אביב מקרטעת במד הכוח של וואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully