וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל ניצחה את סטוק 1:3

שלושער של דמבה בה (12, 40, 81 בפנדל) העלה את המגפייז למקום השלישי. שואוקרוס נפצע ובספק למכבי תל אביב בחמישי

יריבתה של מכבי תל אביב ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית, סטוק סיטי, הפסידה הערב (שני) בבריטניה סטדיום 3:1 לניוקאסל במשחק שחתם את המחזור העשירי בפרמיירליג. החדשה המעניינת למכבי תל אביב, היא פציעתו של ריאן שואוקרוס, שהוחלף בדקה ה-19 והוא כרגע בספק למשחק בבלומפילד.

ניוקאסל התחילה את מסכת ההבקעות כבר בדקה ה-12, כשדמבה בה הנהדר נגח בנפילה כדור נפלא שהגביה אליו גבריאל אוברטן. בה הבקיע גם את השער השני לניוקאסל, חמש דקות לפני השריקה למחצית, הפעם בבעיטה, מבישול של לאון בסט. במחצית השנייה הייתה סטוק מעט טובה יותר, בדקה ה-75 הכשיל בה את פיטר קראוץ' ברחבה, וג'ונתן וולטרס הבקיע את הפנדל ונתן תקוה לאוהדים הביתיים.

אבל מסתבר שהחלוץ הסנגלי לא אמר את המילה האחרונה, ושש דקות מאוחר יותר, אחרי שהמחליף של סטוק רוברט הות', ביצע עבירה על לאון בסט ברחבה של קבוצתו, והשופט שוב הורה על הנקודה הלבנה, בעט דמבה בה את הפנדל והשלים את השלושער שלו. הניצחון העלה את ניוקאסל למקום השלישי, שש נקודות בלבד מתחת למנצ'סטר סיטי ונקודה אחת מתחת לשדים האדומים, ואחרי אברטון בשבוע הבא, הם מגיעים לאיסטלנדס להתמודד מול קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני, במה שצפוי להיות משחק נהדר.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully