וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר: "יהיה מרגש לחזור לאולד טראפורד כמאמן"

מאמן מולדה, שזכה באליפות ראשונה כמאמן עם קבוצתו, התייחס למוקדמות ליגת האלופות: "חלום גדול מאוד עבורי"

ביום חמישי כתבנו לכם כאן בוואלה! ספורט על מולדה, קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר, שעמדה אז בפני זכייה באליפות הראשונה שלה. ובכן אתמול הצליחה הקבוצה מרומסדל שבמערב נורבגיה, להשיג את התואר הנכסף, אבל לא לפני דרמה גדולה. אחרי שהובילה במחזור ה-28 1:2, ספגה הקבוצה שער משווה מסטרומסגודסט בדקה ה-90, וסיימה את משחקה בתיקו. רוזנבורג, שהייתה הקבוצה היחידה שיכלה להשיג אותה, עלתה בערב למשחק ביתי מול בראן ברגן, וספגה תבוסה משפילה 6:3, שהעניקה לקבוצתו של סולשיאר את גביע הטיפליגן.

המאמן, שכבר בעונתו הראשונה הצליח לעשות היסטוריה, דיבר על תחושותיו, בעיקר לקראת מוקדמות ליגת האלופות והאופציה לשחק מול הבוס לשעבר, מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון: "זה חלום גדול של הרבה מאוד מאוהדי מולדה להגיע לליגת האלופות, ובשבילי במיוחד. אם אגיע לאולד טראפורד כמאמן, אני אתרגש מאוד, בוודאי אם אפגוש את הבוס שלי לשעבר. אבל הכל קשור לאיך שהשחקנים יכינו את עצמם לחורף".

סולשיאר דיבר על תוכניותיו לעתיד, שכן אוהדים רבים פוחדים מהאפשרות שהוא יעזוב: "אני מתכנן להישאר כאן עוד שנים ארוכות. מדובר בבית גם עבורי וגם עבור משפחתי, כי הילדים ואשתי התאקלמו כאן מצוין. ברור שההצלחה שלי עוררה ספקולציות בנושא, אבל אני רגיל לזה".

לגבי השוואות עם התארים אותם לקח באנגליה, אמר סולשיאר: "זה התואר הראשון שלי בתור מאמן, וזה דבר מאוד מיוחד עבורי. נכון, לקחתי גם כמה תארים עם המילואים של יונייטד, אבל זה לא באמת משנה. אני שמח מאוד, גאה בשחקנים, בצוות המקצועי וגם באוהדים".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully