וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי: "פסטיגל ג'יי ג'יי היקסון פגע בנו"

30.10.2011 / 22:56

מאמן בני השרון/הרצליה הסביר את התפרקות קבוצתו מול חולון. שמיר: "שיחקנו חכם". בירנבוים: "ההגנה העניקה לנו ביטחון"

39 נקודות הפרש הפרידו הערב (ראשון) בין הפועל חולון לבני השרון/הרצליה באולם הפחים. הקבוצה הביתית, שניצחה 80:119, סגרה את המשחק מוקדם מאוד, כאשר כבר במחצית החזיקה ביתרון של 35:62. בריאנט דאנסטון קלע הוביל את הקלעים של חולון עם 29 נקודות, ובסיום הוא אמר: "אחרי ההפסד הקודם, רצינו לשחק הגנה אגרסיבית, והקהל אהב את זה. חשבנו שהם ירוצו, אבל זה לא קרה. אני אוהב את דן שמיר, הוא מאמן טוב ובחור נהדר. אם אנחנו נמשיך כמו היום, נוכל לעשות דברים טובים בהמשך הליגה".

דן שמיר עצמו שמר על ארשת פנים רגועה ולא חגג יתר על המידה: "לא יודע אם מדובר במשחק היסטורי. ניצחון בכל הפרש הוא ניצחון. שיחקנו חכם, שיחקנו אגרסיבי, רצינו להרים את הרמה שלנו בבית ועשינו את זה, כיף לראות את הקבוצה ככה. נקווה שלא נחטוף סטירה בשבוע הבא".

מאמן הפועל חולון הרחיב על הדרך בה ניצחה הקבוצה: "קודם כל, באנו עם תוכנית שעבדה בסדר. עמדנו במטרות ההגנתיות שלנו, ואני שמח מאוד. פטריק סאליבן הוא אחד משני שחקנים שלוקח להם זמן להשתלב, ואנחנו יודעים איזה כדורסל יש לו. אני לא אחד כזה ששמח מניצחון על האקסית. בליגה הזו, לכל קבוצה יש את האיכויות שלה, ואנחנו צריכים להמשיך לעשות את מה שעשינו היום גם במשחקים הבאים. רצינו להוריד את ארבעת הזרים שלהם ל- 60 נקודות והגענו לזה, יש ימים כאלה שדברים מתחברים. כל מה שהיה היום נמצא בנו אבל זה לא קורה כל יום, לא כל משחק מורן יביא 15 אסיסטים".

לשאלה אם משחק כזה יביא ספונסרים אמר שמיר: "אם היה לי אז הייתי אני הספונסר, כולם רואים ומדברים על מה שיש פה, אנחנו פה בשביל לבנות משהו ולהעמיד את הקבוצה על הרגליים - לעשות הכי טוב ולא לקפוץ מעל הפופיק".

המאמן המפסיד, רועי חגאי, לא ניסה להסביר יותר מדי בסיום: "צריך להתאושש ממפלה כזו. לא הגענו למשחק, האחריות עלי. אני מבטיח שנתאושש. אני דואג, מאמן זה בן אדם שדואג. אני דאגתי גם אחרי הניצחון על חיפה. הסגל קצר מדי, ואם שחקני מפתח לא מגיעים ביום נתון, אז זו בעיה. אני בטוח שנתאושש מזה. איך מתאוששים? ניצחון בשבוע הבא".

חגאי נשאל גם לשאלת ג'יי ג'יי היקסון: "היה פסטיגל שלא באשמתו. הוא שחקן נ.ב.א טוב שהגיע לארץ, הדבר עשה רעש וזה השפיע עלינו לרעה, כי שוב צריך ללמוד את התרגילים מההתחלה. כמובן שככל שיעבור הזמן הוא ישתלב בקבוצה טוב יותר.

חגאי סיכם: "תמיד האמנתי שהכדורסל מתחיל בהגנה. מה שקרה היום היה מבייש מבחינה הגנתית. גם ביום רע לספוג מעל 100 נק' זה בושה, עם כל הכבוד לחולון. מהאימון הבא נחזור לבסיס של ההגנה".

חולון דרסה את בני השרון/הרצליה, אשקלון ניצחה את ירושלים

גורדון: "צריך לדעת לצאת מחוזק מהפסד כזה"

גלבוע/גליל עליון הפסידה 90:77 וספגה הפסד שני בשלושה משחקים, שהוריד אותה מעט לקרקע אחרי הניצחון הגדול על הפועל ירושלים בשבוע שעבר. סילבן לנדסברג, שהפגיז 32 נקודות למנצחים, אמר: "כקבוצה שיחקנו ממש טוב. אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת, במשחקים הראשונים עוד לא התחברנו, אבל ידענו שכשזה יקרה נראה את התוצאות".

מאמן גלבוע/גליל עליון ליאור ליובין אמר לאחר המשחק: "אני עוד לא יודע מה היה לא בסדר היום, אני לא מסיר אחריות, אבל חיפה התבססה על יכולת אישית מצוינת, רוב הסלים שלהם היו על יכולת אישית ולא הצלחנו לעצור אותו. אנחנו מגנים את המעשים של קורטני, אבל זר צריך חיבור לקבוצה ואנחנו רוצים לחזק אותו, זה יטופל בתוך המערכת".

שחקן גלבוע/גליל אבישי גורדון הוסיף: "יש ערבים כאלה, צריכים לדעת מחוזקים מערבים האלה, צריכים להרים את הראש ולהמשיך הלאה. אני מרוצה מהרבע האחרון, הראינו הרבה אופי כשחזרנו למשחק וצריך להמשיך הלאה".

גורם בהפועל ירושלים: "לא נמנע מעודד קטש להתפטר"

חנוכי: "שילמנו את מחיר ההצלחה בעונה שעברה"

מכבי ראשון לציון ניצחה 66:78 את מ.כ. הבקעה ורשמה את הניצחון הראשון שלה במשחק השני.מאמן ראשון לציון אפי בירנבוים אמר לאחר המשחק: "במשחקי אימון רצנו והתגבשנו ואז הפסדנו לחולון בגביע צ'אנס והיה לנו משחק גביע נורא, ולשחקנים צעירים זה עניין של ביטחון. מה שנתן לנו את הביטחון זה ההגנה החזקה והלחץ, ואחרי זה לא נשברנו כשהם נכנסו למשחק. זה משחק ליגה ראשון בבית ב-30 לאוקטובר וזה לא דבר פשוט. אנחנו עובדים כל הזמן על סגירה לריבאונד כי אין לנו גבוה שיקח הרבה ריבאונדים. נגד חולון לא הייתה לנו בעיה בריבאונד בגביע צ'אנס, ובליגה הם רכבו עלינו".

ניצן חנוכי הוסיף: "הייתה לנו ירידה היום אחרי פתיחה טובה והם צמצמו את הפער. שילמנו את מחיר ההצלחה בשנה שעברה, לא חושב שיש הרבה שחקנים בארץ שלא עוברים מקומות, זה קורה בהרבה קבוצות לצערי. אין דבר זה התפקיד של הישראלים לנסות לחבר כמה שיותר את השחקנים החדשים, וזה משהו שנאלצים להסתגל איתו לאורך הרבה שנים".

יחזקאל סקוורר אמר בסיום: "אני חושב שהמשחק לא נגמר ברבע השני, חזרנו במחצית השנייה, אבל אולי לא באנו מספיק מוכנים לאיך שצריך לבוא למשחק חוץ. אני לא יודע למה לפעמים אין לי ביטחון, אבל אני משתפר עם הזמן".

מאמן מ.כ. הבקעה אבי אשכנזי הוסיף: "אני לא חושב שהגיע לנו לנצח היום. כשאתה בא למשחק חוץ ונכנס לפיגור של 15 הפרש זה לא רציני. קבוצה כמו שלנו לא יכולה לספוג 45 נקודות במחצית. הם לקחו 8-9 ריבאונד התקפה במחצית, וקבוצה כמו שלנו צריכה להיות במשחק ברוב השלבים. נחנקנו בסוף, ואז המשחק ברח לנו".

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully