וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בירושלים: "אם קטש היה מתפטר, לא היו מונעים ממנו"

הלחץ בהפועל ירושלים עולה אחרי ההפסד לאשקלון. קטש: ”לא היינו חדים”. לימונד: ”הניצחון מוקדש למשפחות בדרום”

הפועל ירושלים המשיכה לצלול הערב (ראשון) עם הפסד ביתי 95:93 לעירוני אשקלון. הקבוצה של עודד קטש, שקיוותה להתאושש מהתבוסה המביכה לגלבוע/גליל, התבזתה פעם נוספת מול הקהל במלחה, וגם קאמבק של הדקות האחרונות לא עזר לה להימנע מהפסד שני בשלושה מחזורי ליגה. גורם בקבוצה אמר הערב לוואלה! ספורט: "אנחנו לא נראים טוב וזה לא סוד. הדעה של לא מעט אנשים בירושלים על התפקוד הלקוי של קטש כבר נאמרה. הוא לא מתאים להפועל ירושלים. הקהל מתחיל לאבד סבלנות. לא היה נעים להיות היום במלחה בסיום המשחק ומאוד לא נעים להפסיד ככה בבית. קשה לי להאמין שאם קטש היה לוקח אחריות ומתפטר- היו מנסים למנוע את זה בקבוצה".

"קשה לי לבוא בטענות לשחקנים שלי כי באנו באנרגיות נכונות", אמר עודד קטש בסיום. "הם קלעו באחוזים גבוהים ולא הצלחנו לעצור אותם. יש הרבה לחץ במשחק שלנו ואני מקווה שבריאן רנדל יחזור ונוכל לחזור לעצמנו. שיחקנו נגד קבוצה טובה עם הרבה שחקנים שמכירים את הליגה ולא היינו מספיק חדים בשניות האחרונות והם הענישו אותנו. יש לנו הרבה עבודה".

על הקריאות של הקהל נגדו אמר קטש: "זו לא הרגשה נעימה, אבל אין לי מילה רעה להגיד עליהם, הם קיבלו אותי בחום. לקהל מותר להביע להביע את דעתו. זה רק גורם לי להיות יותר מחוייב שיהיו גאים בקבוצה, התסכול שלהם ברור לי וגם את זה צריך לקבל".

יובל נעימי הוסיף: "זה לא עניין של מחויבות, וזה לא עניין רצון, אבל צריך לשים את האצבע על מה שקורה וזה הזמן שנשאר ביחד כי יש לנו עונה ארוכה עם המון מטרות. אנחנו חזקים ונעבור את זה, בריאן יחזור ונצא מזה מחוזקים בניגוד לשנה שעברה שפתחנו טוב ואז הגיע ירידה, טוב שזה קרה לפני אירופה".

בינתיים, ממשיכים בקבוצה ממשיכים במשא ומתן עם דן גרונפלד במטרה להגיע עימו לסיכום. כמו כן, שוב נשמעה הערב ביקרות מאחורי הקלעים על מרבית הזרים. עודד קטש עדיין סבור כי לוק ג'קסון לא מתאים לקבוצה, אך עד עתה בהנהלה נוטים שלא להקשיב בעניין זה לקטש. אלא שלא רק ג'קסון נמצא על הכוונת, כשגם אייברי בראדלי החתום על חוזה זמני עשוי להיות משוחרר בקרוב מהקבוצה.

המאמן המנצח, אריק אלפסי, אמר: "הניצחון מוקדש לתושבי אשקלון והקהל שלנו שליווה אותנו. הובלנו לכל אורך המשחק, שיחקנו טוב מאוד, אנחנו צריכים לדעת לשחק בדקות האחרונות כי גם נגד מכבי הפסדנו בגלל הדקות האחרונות. אני שמח מהניצחון ומקווה שהוא ייתן לנו דחיפה קדימה. אני שמח מאוד מהקבוצה שבנינו פה. אני חושב שאנחנו קבוצת מגרש פתוח הכי טובה בארץ. כשאנחנו מגיעים למשחק עומד אנחנו קצת תקועים".

אלפסי התייחס גם למטרות של הקבוצה שלו העונה: "המטרות שלנו הן להיות ב-1-6 ולא להיות בפלייאוף התחתון. משם כבר נראה".

רביב לימונד הוסיף: "אני מסכים עם אלפסי על המגרש הפתוח. יש לנו הרבה דברים לשפר, אבל אנחנו בדרך הנכונה ולחזור ממלחה עם ניצחון זה דבר גדול. רק כשהשופט שרק לסיום הבנתי שניצחנו. האמנו לאורך כל הדרך, וזה מה שנתן לנו את הניצחון. המטרה שלנו היא להמשיך לשחק טוב, לנצח. המבחן יהיה רק בתקופת מרץ או אפריל".

על המצב הבטחוני אמר לימונד: "האימונים שלנו התקיימו תחת צבע אדום, ואני רוצה להקדיש את הניצחון שלנו למשפחות בדרום ומקווה שזה יעזור להם. אני מקווה שזה ייגמר כמה שיותר מהר".

הפועל ירושלים הפסידה במלחה לעירוני אשקלון 95:93

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully