וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "חבל שבמחצית השנייה שוב הורדנו את הרגל מהגז"

30.10.2011 / 7:36

שחקן מכבי ת"א סבור שהבעיה מנטלית ולא מקצועית, והוסיף על פארמר: "הוא חיובי כל הזמן". בקבוצה יעבדו לתיקון הריבאונד

מכבי תל אביב ניצחה אמנם את פרטיזן בלגרד 67:78 בפעם השנייה ברציפות תוך 48 שעות, הפעם במסגרת הליגה האדיראטית, אולם המאמן דיוויד בלאט לא אהב את הרפיון במחצית השנייה. המאמן כינס את השחקנים בחדר ההלבשה בסיום, ואמר להם: "לא משנה מה היתרון, אנחנו צריכים לשחק אינטנסיבי כל המשחק ולא להוריד את הרגל מהגז. אני לא יודע מה קורה אולי זה מנטלי, אבל אסור שזה יקרה".

בצוות המקצועי מודעים שבמשחק היורוליג החשוב שצפוי ביום חמישי הקרוב מול ריאל מדריד, על טעויות כמו מול פרטיזן מכבי עלולה לשלם ביוקר. בקבוצה יפעלו בימים הבאים גם לתיקון הריבאונד והוצאה לפועל נכונה של התרגילים.

דיוויד בלאט מנסה להוציא את מכבי תל אביב מהשאנטי

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"לא יודע מה קורה, אולי זה מנטלי". דיוויד בלאט/קובי אליהו

גיא פניני: "לא חושב שזו ירידה מקצועית"

"שיחקנו טוב. המחצית הראשונה היתה אחת המחציות הטובות שלנו השנה", סבור השחקן גיא פניני. "חבל שבמחצית השנייה שוב הורדנו את הרגל מהגז. אנחנו צריכים להפסיק את התופעה הזאת ולשחק התקפה גם כשאנחנו מובילים ב-20 נקודות הפרש. לא עשינו את זה מול פרטיזן, אני חושב שזו בעיקר בעיה מנטלית.

"אני לא חושב שזו ירידה מקצועית", המשיך פניני. "כשזה קורה אנחנו פשוט צריכים להמשיך לדחוף ולעבוד. אני בטוח שזה יעבוד – אט-אט ניכנס לקצב ויראו את זה בהמשך. אני מסתכל אך ורק על הקבוצה שלנו, אנחנו צריכים לשחק טוב, בכל מסגרת, אם זו הליגה האדריאטית, היורוליג או הליגה הישראלית לאורך כל המשחק".

פניני אף התייחס ליכולת של ג'ורדן פארמר: "הוא בחור חיובי כל הזמן, גם אם הוא מציג משחק יותר או פחות טוב, וזה הכי חשוב. אני שמח בשבילו שהוא שיחק טוב מול פרטיזן, אבל זה מה שמאפיין את מכבי העונה: יום אחד הוא טוב ויום אחר זה שחקן אחר".

פניני הוסיף לגבי המשחק מול ברק נתניה (שני, 19:35, 5+ לייב), ואמר כי: "תמיד יש משחקים מעניינים מולם. ננוח קצת, אבל נגיע בשיא הערנות מולם. אני מקווה שנעבור את זה בצורה חלקה והכי טובה, כי אנחנו צריכים להתכונן בראש שקט למשחק מול ריאל".

אגב המשחק מול נתניה, בלאט החליט לרשום למשחק את הזרים ג'ורדן פארמר, קית' לנגפורד, סופוקליס שחורציאניטיס ושון ג'יימס. המשמעות היא שריצ'רד הנדריקס, תיאו פפאלוקאס ודווין סמית לא יהיו בסגל.

אוהד גרינוולד מבקש ממכבי תל אביב לא להלין על מצבה

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מול ברק נתניה. קובי אליהו
הראש כבר מול ברק נתניה. גיא פניני/קובי אליהו

ג'ון שייר: "צריך כבר לשים את המשחק מול פרטיזן מאחור"

גם ג'ון שייר התייחס ליכולת הקבוצה מול פרטיזן: "היא קבוצה טובה, אבל באופן כללי אני חושב שהורדנו קצב במקום להמשיך הלאה תוך כדי משחק. אני לא יודע אם האטנו, אבל זה משהו שאנחנו צריכים להבין למה הוא קורה, אנחנו צריכים להמשיך לשחק באותה צורה כל הזמן".

שייר סבור כי היה הבדל בין שני המשחקים מול אותה קבוצה: "זה קשה לשחק מול אותה יריבה תוך יומיים כי הקבוצות מכירות טוב יותר, אולם שיחקנו טוב במשחק השני".

מה חושב שייר לגבי משחק הליגה מול נתניה? "אנחנו צריכים להגיע מוכנים כיוון שיש להם שחקנים טובים מאוד. יש לנו זמן מועט להירגע ולשוב ולהתרכז בנתניה בלבד. ניצחנו, אבל כבר צריך לשים את זה מאחור".

ניצחון שני למכבי תל אביב על פרטיזן בלגרד

כדורסל בוואלה! ספורט

ג'ון שייר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
למד מהר מאוד את החשיבה המכבית. ג'ון שייר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully