וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "היתה עייפות מנטלית, נכנסנו לשאנטי"

29.10.2011 / 21:20

מאמן מכבי ת"א ניסה להסביר עוד רבע חלש מול פרטיזן. פארמר: "אני נהנה מכל רגע ולא מתעסק בענייני השביתה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נתחיל מהשורה התחתונה: במכבי תל אביב יכולים להיות מרוצים. הם עברו צמד מפגשים עם קבוצה לא פשוטה בדמותה של פרטיזן בלגרד עם שני ניצחונות, הראשון ביורוליג (66:70), והשני הערב (שבת), עם 67:78, הפעם בליגה האדריאטית. אלא שמה שתיסכל את דיויד בלאט במשחק הראשון הפך לדפוס של ממש במשחק השני, כשגם הערב התקשו מאוד הצהובים לסגור כמו שצריך את המשחק, ואיבדו יתרון גדול ברבע האחרון, דבר שלבטח מדאיג את המאמן בצהוב, שיפגוש את ריאל מדריד המאיימת ביום חמישי הקרוב.

"קודם כל, ואני אומר את זה מכל הלב אני רוצה להגיד לכל האוהדים הרבים שבאו היום המון תודה", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט בסיום. "היום בערב נתנו לכל הקהל הגדול הזה תמורה במשך 25 דקות על המגרש ואחר כך קצת נכנסו לשאנטי. אני לוקח על עצמי את האחריות לכך, אני צריך לחלק דקותו להחזיר שחקנים מסויימים לכושר. ראיתי וידעתי שאנחנו ננצח. יכולנו לגמור ב-40 הפרש וכולם היו אומרים- הנה זה הלך להם קל- אבל אחר כך לא היה נשאר לנו כח למשחקים בשני ובחמישי".

בלאט נשאל האם הוא ראה שיפור מהמשחק לפני יומיים, ואמר: "היה שיפור באחוזים לשלוש, אבל איבדנו 22 כדורים, לעומת שישה בלבד ביום חמישי, כך שזה נתון שאני בטח לא מרוצה ממנו במשחק הערב. זה נבע מחוסר תיאום של חלק מהשחקנים, אולי של עייפות מסויימת או עייפות מנטלית של לשחק מול אותה קבוצה בפרק זמן של יומיים".

המאמן המשיך ואמר: "היה לנו משחק מאוד מלחיץ בחמישי כי הוא היה חשוב מאוד. היינו צריכים לנצח ביותר מעשרים הפרש וכולם יודעים את זה אבל מטבע הדברים, בגלל שהקבוצה עדיין לא מחוברת, איבדנו את ההפרש. זו עונה כזו עם הרבה משחקים הרבה שחקנים חדשים וזה טבעי". בלאט אף התייחס לשחקן המצטיין של הערב, הלא הוא ג'ורדן פארמר, ואמר: "אם השביתה ב-NBA תימשך זו תהיה בשורה טובה עבורנו כי פארמר יישאר איתנו עוד ובינתיים אנחנו נהנים ממנו כמה שאנחנו יכולים".

פארמר עצמו אמר בסיום: "הניצחון הזה היה טוב מאוד עבורנו. לשחק פעמיים בשבוע מול אותה קבוצה, ועוד קבוצה איכותית כמו פרטיזן זה לא פשוט, אז אנחנו שמחים שניצחנו וששיחקנו טוב יותר מיום חמישי". הכוכב של מכבי המשיך ואמר: "בסופו של דבר אנחנו קבוצה שעדיין מנסה להתחבר ולמצוא את הזהות שלה. אני חושב שאנחנו קבוצה איכותית וניצחנו קבוצה איכותית בשני המשחקים האלה". על האפשרות שיעזוב בקרוב את הקבוצה, אמר הרכז: "אני בכלל לא מתעסק בעניין של השביתה, זה לוקח בדיוק שעתיים לארוז מזוודה ולעלות על המטוס. באמת שטוב לי פה ואני נהנה מכל רגע. אני מנסה להשאר בריא ובפוקוס. כל עוד אני פה, זו העבודה שלי, בינתיים אני פה ואני שמח".

ולדימיר יובאנוביץ' ניסה להסביר לאחר עוד הפסד מה מנע מקבוצתו להפתיע הערב את הצהובים, ואמר: "קודם כל אני רוצה לאחל מזל טוב למכבי תל אביב על שני הניצחונות, גם ביום חמישי וגם היום. אני חושב שהצלחנו להכנס לעניינים רק ברבע הרביעי. ניסינו להתמודד מול מכבי אבל בבית שלה מול הקהל הביתי זה היה קשה מדי. בכל מקרה יש לנו עוד עונה ארוכה ואנחנו נצטרך לדעת לצאת מזה".

מכבי תל אביב השלימה ניצחון שני על פרטיזן, הפעם 67:78

כיצד הלו"ז הצפוף מונע ממכבי להפוך למכונה משומנת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully