וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר סיטי זועמים שהקנס של טבס קוצץ בחצי

לאחר שהארגנטינאי נקנס ב-4 משכורות, ארגון השחקנים חתך את העונש ל-400 אלף ליש"ט: "הארגון סבור שהעונש לא צודק"

במנצ'סטר סיטי כועסים מאוד על כך שהקנס אותו גזרו על שחקן הקבוצה קרלוס טבס - ארבע משכורות - קוצץ בחצי ל-400 אלף ליש"ט, על ידי ארגון השחקנים של הליגה האנגלית. כזכור, הקבוצה התכולה הענישה את השחקן הארגנטינאי כשקנסה אותו ב-800 אלף ליש"ט, אלא שלאחר שהקבוצה הודתה כי החלוץ לא סירב לשחק במשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן, הארגון חתך את הקנס הגבוה בחצי, לאחר שטענה כי הוא גבוה מדי.


"הדעה של ארגון השחקנים של הליגה מתבסס על סמך העדויות", נטען בארגון, "ואחת מהן היא שקרלוס טבס מעולם לא סירב לשחק עבור המועדון. זה מקובל גם על מנצ'סטר סיטי, שהטענה נגדו אינה כי הוא לא רצה לשחק. לפיכך, הארגון סבור שהעונש שנגזר עליו לא צודק".

כידוע, גובה הקנס האפשרי על שחקן במסגרת קבוצתו הוא עד שתי משכורות, אלא אם במקרים אחרים, כמו למשל סירוב לשחק עבור המועדון, שזוהי כבר הפרת חוזה. כזכור, מוליכת הליגה האנגלית השעתה את טבס כבר לפני כשבועיים, לאחר אותה תקרית במסגרת הצ'מפיונס ליג. השחקן הארגנטינאי, שמחוזר כעת על ידי בוקה ג'וניורס, לא החליט עדיין האם יערער על החלטת הקבוצה לקנוס אותו. כמו כן מתלבט השחקן האם לתבוע את מאמנו בסיטי רוברטו מאנצ'יני.

מראדונה כואב את המצב של טבס ומתפעל ממנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי תקנוס גם את קולו טורה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully